Všade samé kvety

9/16/2015 Unknown 1 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás opäť po dlhšej dobe pripravila môj outfit. Tentokrát je to outfit, ktorý som mala na oslave priateľovej tety. Dlho som zháňala nejaké šaty, ktoré by spĺňali moje predstavy o šatách na oslavu. Nakoniec mi jedne vybrali mamka s priateľom a tak som dala na ich voľbu. Či som spravila správne a šaty mi pristali/nepristali mi napíšte do komentárov. Účes som si robila sama, doplnila som ho kvietkom v červenej farbe aby to ladilo k šatám. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Šaty- New Yorker, topánky- poľský obchod, hodinky- Bentime, náhrdelník-ebay, náušničky-handmade
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.