Lakujeme s Astorom

9/05/2015 Unknown 1 Comments

Krásny deň vám prajem,
ako trávite prázdniny? Ja už celkom nudne a už sa neviem dočkať kedy mi začne semester aj keď tento posledný rok bude veľmi ťažký, no dúfam, že to nejako zvládnem. Avšak ešte si stále užívajme prázdniny. Dnes som si pre vás pripravila recenziu na lak na nechty od spoločnosti Astor.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento lak pochádza z kolekcie Quick&SHINE. Tento konkrétne je v odtieni 105- Here Comes the Bride čo je jemná béžovo-krémová farba.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Za čo ma u mňa tento lak plus tak je to jeho štetec, ktorý je široký a vďaka nemu necht nalakujete dvoma ťahmi. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento lak som lakovala v dvoch vrstvách pre dokonalé krytie. Čo sa týka schnutia tak prvá vrstva bola suchá do tých 45 sekúnd ako to je na laku uvedené. Avšak, keď som dala druhú vrstvu tak tá už usychala veľmi dlhooooooo- myslím, že som čakala cca pol hodiny, kým to nebolo úplne suché. Lakovala som doobeda a čo ma prekvapilo keď som išla večer spať a ráno som sa zobudila tak som mala na nechtoch otlačené vzory :/ Preto som sa rozhodla to nejako zamaskovať a celú manikúru ozvláštniť:
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na nechty som sa rozhodla aplikovať trojuholníky, ktoré som si vytvorila z lakov. Postupovala som tak, že som si na obal namaľovala čiary a nechala ich cez noc vyschnúť. Potom som si povystrihovala takéto trojuholníky a aplikovala na nechty. Tým som celej manikúre dodala letný šmrnc :D Táto manikúra takto ako ju vidíte na obrázku mi vydržala 7 dní :)
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo hovoríte na takúto manikúru? Páči sa vám to? Skúšali ste už takouto metódou si vytvoriť nejaký nailart?



1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.