BEAUTY TAG

9/10/2015 Unknown 3 Comments

Ahojte,
dnes to bude na nekozmetickú nôtu resp. bude to kozmetické, ale nebude to žiadna recenzia na produkt. Dúfam, že sa vám článok bude páčiť, a skúste mi potom do komentárov napísať nejaké vaše odpovede. Tak poďme na to a aby to nebolo okrúhle číslo tak otázok bude 28 :) Totižto ja nemá rada veľmi okrúhle čísla aj budíky mám nastavená rôzne, napr. 6:26 alebo 7:13 proste chce byť iná ako ostatný :D

1, Koľkokrát denne si umývaš tvár?
- 2x denne- ráno a večer

2. Aký máš typ pleti?
- mastnú pleť (T-zónu) so sklonom k akné, bohužiaľ :/

3. Akú pleťovú vodu momentálne používaš?
- momentálne používam od Canaderm-u pre normálnu, suchú a citlivú pleť, aj keď by som mala skôr používať niečo na mastnú
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
4. Aký používaš hydratačný krém?
- momentálne používam krém od Mary Kay
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

5. Používaš očný krém?
- zatiaľ nie

6. Máš/mala si problémy s akné?
- tak ako som písala v druhej otázke, tak bohužiaľ patrím k tým  nešťastlivcom, ktorý sa tomuto "daru" nevyhli

7. Aký make-up používaš?
- momentálne používam make-up od Avon-u a to konkrétne Luxe, ale chcem vyskúšať iný, ktorý som si vyhliadla na internete. No netuším aký odtieň si mám objednať :/
Fotoarchív autorky. práva vyhradené!

8. Ako si na tom s korektormi?
- korektori sa stali súčasťou môjho líčenie, sú to malý veľký pomocníci na ceste za dokonalým líčením
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

9. Čo si myslíš o umelých riasach?
- ja osobne si myslím, že umelé mihalnice nepotrebujem, ale ak ich niekto potrebuje pretože chce mať napr. hustejšie tak nemám s tým problém. Len nech si vyberajú také, ktoré sú prirodzené :)

10. Akú značku riaseniek používaš?
- momentálne používam Butterfly od Astor-u, ale skúšala som  už rôzne od Avon-u, Miss Sporty, Essence, E-style, Gabriella Salvete a pod.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
11. Aké pomôcky používaš pri nanášaní make-upu?
- na nanášanie make-upu používam štetec. Donedávna som používala prsty, ale odkedy mám štetec tak na prasty už ani nepomyslím. Je to efektívnejšie a dokonalejšie nanášať make-up štetcom, pretože nemáte potom celé ruky od make-upu a pomocou štetca krásne make-up rozotriete do stratená.

12. Používaš bázu na oči?
- áno používam. Odkedy som jej podľahla a moje líčenie s ňou vydrží dlhšie, tak už ju nechcem pustiť z rúk a využívam ju pri každom líčení.

13. A bázu pod make-up?
- momentálne testujem jednu od Mary Kay a zatiaľ spokojnosť nadovšetko (bude na ňu článok)
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
14. Aký je tvoj najobľúbenejší tieň na oči?
- momentálne mojím najobľúbenejším je hnedý- z paletky od MUR

15. Používaš ceruzky na oči alebo tekuté očné linky?
- áno používam linky, sú super praktické a veľmi jednoducho s nimi človek vytvorí akúkoľvek linku- či už tenkú alebo hrubú, so zobáčikom alebo bez...

16. Čo si myslíš o pigmentoch?
- nemám proti nim nič, na očiach vyzerajú pekne

17. Aký je tvoj obľúbený rúž?
- donedávna to bol korálový od Marionnaud no v súčasnosti mojim obľúbeným je Bourjois- Rouge Edition 12 heures odtieň 33- peche cocooning

18. Kupuješ si make-upy online?
- nie, ale keďže som si jeden vyhliadla tak to budem musieť skúsiť. No bude to veľký risk, najmä čo sa odtieňu týka

19. Máš rada make-up z drogérky?
- áno pretože si ich môžem obzrieť z blízka a najmä kúpiť odtieň, ktorý mi vyhovuje

20. Chodíš na make-up výpredaje?
- cielene na ne nechodím, ale ak už som v drogérii a vidím nejaký výpredaj tak sa rada popozerám

21. Si s make-upom nešikovná?
- nemyslím si, žeby som bola nešikovná :)

22. Napíš nejaký kozmetický hriech, ktorý neznášaš
- keď sa staré panie namaľujú alla klaun v cirkuse a vyjdu tak na ulicu- je to riadne nevkusné, ale zjavne im sa to páči

23. Výrazné alebo neutrálne líčenie?
- ako kedy, keď chcem zapôsobiť tak volím výrazné líčenie, a keď chcem byť nenápadná tak neutrálne/nude líčenie

24. Keby si mala vyjsť na ulicu s jedným kozmetickým produktom, aký by to bol?
- make-up na ten nedám nikdy dopustiť

25. Mohla by si vyjsť na ulicu bez make-upu?
- nieee- ja totiž bez toho aby som mala na tvári aspoň make-up nepôjdem ani smeti odhodiť do koša

26. Vyzeráš bez make-upu dobre?
- ja určite vyzerám strašne bez make-upu veď sa vidím v zrkadle, aj keď priateľ vždy tvrdí opak

27. Aká kozmetická značka je pre teba najlepšia?
- neviem nemám ešte odskúšané všetky značky aké existujú na trhu

28. Čo si vôbec myslíš o kozmetike?
- je to skvelá vec na trhu, pretože vďaka nej dokáže žena podtrhnúť svoju krásu poprípade ju nejako vylepšiť alebo dotvoriť do úplnej dokonalosti. A hlavne vďaka nej, dokáže žena vystúpiť z davu ľudí a byť iná, byť VÝNIMOČNÁ.


3 komentáre:

  1. Super článok, s odpoveďami na otázky č. 24,25,26 sa s tebou úplne zhodujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý článok! :-)
    Zaujímvaé čítanie :-)

    Rada by som Ťa pozvala ku mne na blog, kde prebieha Moja prvá giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.