Beauty UK?

2/23/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes k vám prichádzam s trochu netradičným článkom.
Počuli ste už o produktoch značky Beauty UK? Ja vôbec nie, no keď som na tieto produkty na internete narazila, hneď som začala googliť nejaké recenzie. Natrafila som na jednu na blogu Ordinary life.
A tak moje pátranie pokračovalo do končín anglicky hovoriacich blogeriek. Tieto blogerky propagujú túto značku ako celkom fajn, pre tých ktorý radi experimentujú (najmä čo sa týka farieb), poprípade pre tých, ktorý nechcú utrácať veľa peňazí za kozmetiku (pomer kvalita a cena sú prijateľné) alebo pre začínajúce slečny, ktoré sa chcú naučiť líčiť.
Beauty UK- www.beautyukcosmetics.com
Spoločnosť ponúka všetko, čo by mala každá žena mať doma. Či už porudkty na oči, pery tvár alebo nechty. Nájdete tu všetko okrem štetcov- tie som bohužiaľ nenašla.

Veľmi ma oslovili laky-www.beautyukcosmetics.com
Paletka Glitz- má veľmi pekne odtiene farieb- www.beautyukcosmetics.com
Na túto značku som natrafila na stránke refundo.sk. Čo to by som vám o tejto stránke chcela povedať. Chcela by som hlavne vyzdvihnúť celkovú ideu stránky, ktorá ma veľmi zaujala- Ty nakúpiš, zarobíme MY, ale zarobíš aj TY (jednoducho povedané :D). Stránka totižto z každého vášho nákupu vám vráti určitú sumu peňazí späť.
Refundo.sk
Taktiež pri prvom registrovaní Vám na začiatok na váš účet pripíšu 2€. Podľa mňa skvelé je aj to, že stránka ponúka široké spektrum produktov a služieb. Či už hľadáte nejaký zájazd, nejakú elektroniku, niečo do auta, ..... atď.
Obchody
Na stránke nájdete rôzne obchody, ktoré ponúkajú svoje produkty/služby ako napr. Douglas, Mall, Kasa, Tchibo....
Funguje to asi tak- vy sa rozhodnete, že si chcete objednať nejaký produkt , napr. značky Douglas. Ak si ho objednáte, na váš účet vám bude spätne pripísaných 2,5% z nákupu produktu. 
Pri určitej našetrenej čiastke peňazí, vám peniaze budú prepísané na váš bankový účet. Ako čiastka to je netuším, pretože som sa to zatiaľ nikde nedočítala.

Okrem toho prišli aj s novinkou- možnosť nainštalovania doplnku do internetového prehliadača. V prípade ak budete niečo nakupovať na internete a vyberiete si niečo z obchodu, ktorý ponúka svoje produkty aj na refundo.sk, tak toto rozšírenie Vás automaticky upozorní na možnosť vrátenia peniazi a dostupné zľavové kupóny.

Tento doplnok je dostupný pre Google Chrome a Mozilla Firefox. Myslím, že je to skvelé, pretože takto môžete ušetriť svoje peniaze :)



Krásny zvyšok dňa vám prajem :)

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.