Unboxing- výhra Cannaderm

2/26/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
pamätáte si ešte na môj článok, ktorý som písala na produkt značky Cannaderm. Produkt som získala vďaka účasti vo výzve s portálom blogerky.cz. Ak si naň nepamätáte/ nespomínate, tak si ho môžete prečítať/ pospomínať naň tu.
Prečo to tu píšem? Preto, lebo tento článok vyhral túto výzvu a ja som si mohla vybrať 10 produktov od spoločnosti Cannaderm. Vôbec som neverila, žeby som mohla vyhrať, pretože do samotnej výzvy sa zapojilo množstvo dievčat, ktoré napísali veľmi pekné články.
Každopádne som bola veľmi nadšená, keď mi prišiel mail: "S potěšením Vám chci oznámit, že jste se stala vítězkou soutěže......"  Mali ste vidieť moju detskú radosť :) A tak zasadla takmer celá rodina, pretože som nechcela byť sebecká a vybrať všetko len pre seba, nechala som aj ich nech si niečo vyberú. A čo si kto vybral, vám teraz ukážem.

Výhra prišla tento týždeň kuriérom. Nakoľko som bola v škole tak balíček prevzal brat, ktorý mal samozrejme zakázané balíček otvárať.

Krabička bola poriadne zabalená ako aj každý jeden produkt, ktorý sa nachádzal v bublinkovej fólii- to som však nestihla vyfotiť, pretože moja zvedavosť bola veľmi veľká. 
A tu už máme všetky produkty po kope :)
Ak vidíte na obruse kvietky- vidíte správne. My už totiž privolávame jar, krásnym jarným obrusom :)
Šampóny
Ja som si vybrala Šampon s kofeinom- 2x, priateľ si vybral Šampon proti lupům a bratova priateľka si vybrala Šampon na suché a poškozené vlasy. 
Produkty na tvár
Ja som si vybrala Pleťovú vodu bez alkoholu- 2x, Odličovací krém a mamka su vybrala RegeMa balzám, ktorý by mal účinkovať proti oparom...

Posledné 2 produkty, ktoré sme si vybrali: mamka si vybrala Thermolku- tú preto lebo ma často studené končatiny a bratova priateľka si vybrala Venosil- ten preto, lebo často stojí celý deň na nohách (brigaduje ako čašníčka).
Na produkty, ktoré som si vybrala ja vám po dôkladnom odskúšaní spíšem recenziu. 

Touto cestou by som sa chcela tiež poďakovať spoločnosti za túto skvelú výhru. Patrí Vám jedno veľké Ď-A-K-U-J-E-M :



P.S: Niektorý z týchto produktov je aj pre vás do giveaway. Kým ju spustím môžete hádať, o ktorý produkt si zasúťažite :P

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.