Milión kryštálikov na jednom mieste

2/17/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,

dnes si dáme lakovací článok, resp. recenziu na nie tak celkom novinku od Avon-u. Avon prišiel na trh s novými lakmi na nechty s kryštalickým trblietavým zložením na jedinečnú párty manikúru.

S mamkou sme si objednali odtieň Crystalised Pinkza ktorý sme dali v uvádzacej 2,90 €.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Lak prišiel v čiernej krabičke- nijak výnimočnej :) Po vybalený z krabičky na mňa vykukol krásny dizajnový obal.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Zloženie s kryštalickými trblietkami vytvára vzhľad matných nechtov s 3D štruktúrou len jedným ťahom.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Lak má klasický avoňácky štetec, s ktorým sa pracuje dokonale a skvelé je to, že nezanecháva žiadne prúžky. Celkovo je dostupných 7 odtieňov. Môj odtieň Crystalized Pink- v názve uvádza farbu ružovú no podľa mňa je to svetlučká hnedá s jemnučkým nádychom ružovej. Lak obsahuje množstvo menších i trošku väčších trblietok.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ja mám na nechtoch len jednu vrstvu- podľa mňa to úplne stačí. Pravdupovediac ani mi nenapadlo dať si 2 vrstvy, pretože lak dokonalo kryje pri jednej vrstve.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka schnutia tak lak schne pomerne rýchlo, suchý bol tak cca do 5 minút.
Čo sa týka výdrže, tak ne nechtoch mi vydržal 6 dní.Po týchto 6 dňoch neodolal náporu môjho hodinového relaxačného kúpeľa. Inak počas týchto 6 dní slušne odolával vode počas umývania riadu, ktorý umývam bez akýchkoľvek rukavíc. Je to obdivuhodná výdrž bez akéhokoľvek podlaku. 

Pár fotiek na záver:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Vlastníte nejaký z týchto lakov? 


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.