Panoramatický pohľad?

2/21/2015 Unknown 0 Comments

Krásny deň,
dnes si dáme recenziu na riasenku od Gabrielly Salvete. Musím povedať, že od GS som už jednu riasenku mala a to konkrétne INFINITE DEFINITION- mala štettček, ktorý nieje veľmi typický s úplne malinkými štetinkami no musím povedať, že veľmi dobre sa s ňou pracovalo a veľmi krásne riasy predĺžila.

Tentokrát som si však kúpila riasenku PANORAMICO- čakala som od nej, že bude rovnako skvelá ako jej kolegyňa INFINITE. A či je rovnako skvelá sa dočítate ďalej :)

Gabriella Salvete PANORAMICO Volume Mascara
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Kto by nechcel mať očí ako bábika- krásne dlhé a vytočené až do nebies? Asi každá z nás sníva a takýchto riasach.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Celkový objem riasenky je 10,5 ml. Ja som ju kúpila v Teta drogérii za cca 4 € (nepamätám už presne).

Čo sa o tejto riasenke dočítate na internete:
Jedinečná textura, která bohatě vykreslí řasy husté, dlouhé a extra černé. Prvotřídní složení řasenky se postará o dokonalý objem a oddělení řas. Je pečující, krémová a na řasách nevytváří nevzhledné žmolky. Zamilujete si ryzí a intenzivně černou barvu s lesklým efektem, který dokonale zvýrazní Vaše oči. Obsahuje vysoké procento vosků pro objem řas, čisté pigmenty a pečující ricinový olej. Získejte panoramatické řasy!
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Riasenka má netradičnú kefku, ktorá sa ku špičke zužuje. Musím povedať, že s riasenkou sa pracuje pomerne dobre. Avšak na začiatku bola veľmi mokrá, čo nebolo veľmi dobre, pretože sa mi obtláčala a zlepovala mi riasy, no napriek tomu som ju aj tak používala s tým, že bolo potrebné riasy "prečesať" nejakou inou riasenkou aby boli krásne oddelené. Po čase však dosiahla ideálnu konzistenciu a už sa neobtláča a riasy nezlepuje.

Takto riasenka vyzerá na očiach. 
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa mi však na tejto riasenke nepáči je to, že po cca 3-4 hodinách začne opadávať, čo je veľmi nepríjemné ak ste na nejakej oslave a máte pod očami čierné bodky. 

Čo sa týka odlíčovanie tak to nieje nijako zložité. Krásne zíde dole aj pomocou čistej vody. 

Skúšali ste túto riasenku?


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.