Maľujeme v štýle Makeup Revolution

2/05/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,

v poslednej dobe som si veľmi obľúbila rúže na pery. Asi som už vyrástla z leskov na pery a stáva sa zo mňa dáma :) Ale nie srandujem, stále ešte siaham po leskoch no už menej často ako to bolo v minulosti. Odkedy mám nové rúže na pery a moja zbierka rúžov sa postupne rozrastá tak lesky idú akosi bokom.

Dnes vám chcem predstaviť rúže od spoločnosti Makeup Revolution. Konkrétne Amazing rúže, celkovo vo viac ako 30 dostupných odtieňoch. Takže verte mi, bolo ťažké si nejaké vôbec vybrať pretože by som ich brala všetky a za tú cenu 1,74 €, ach jaj.

Kolekcia Amazing obsahuje krémové, trblietavé, ale aj matné rúže- konkrétne Nude, Beloved, Fusion, Divine, Dare, čo sú "nude" a jemno ružové farby.

Som veľmi rada, že konečne prišla na trh nová značka, ktorá aj tým najlacnejším "drogérkovým" výrobkom konkuruje nielen svojou cenou, ale aj kvalitou.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Začnem asi klasicky obalom. Rovnako ako u rúžov od Bourjois aj tu oceňujem to, že jeden koniec ružu je farebne odlíšený, čo je skvelé ak máte väčší počet rúžov- nemusíte tak každý jeden vyťahovať a otvárať aby ste našli ten vyvolený na daný deň. Inak je obal klasický čierny plastový so zlatým písmom, ktoré bohužiaľ sa mi začalo šúchať a názov značky už skoro vôbec nevidno.  
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Prvý z rúžov je odtieň Dazzle. Rúž obsahuje jemnučké zlaté trblietky- skoro až neviditeľné. Hmotnosť je 3,8 g.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Myslím, že tento odtieň bude ideálnym na leto.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Druhý odtieň je Crime- čo je krásna fuchsiová farba s väčším podielom fialovej farby.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Výdrž rúžov je prijateľná, pri výdatnom jedení aj pití po 4 hodinách ešte stále máte na perách náznak toho, že ste nejaký ten rúž mali a ak idete spať tak si pery musíte odlíčiť.

Takto vyzerajú rúže na perách:
Odtieň Dazzle

Odtieň Crime
Rúže sú krémové ale nerozlievajú sa, obsahuje jemnučké trbliekty, ktoré vidno asi len na svetle. Ako som písala, tak jeden koniec rúžu je farebne odlíšený. To farebné odlíšenie sa dá odšrubovať (vybrať) pre prípad ak by vám rúž došiel. Čo je skvelý nápad.

Momentálne asi najčastejšie siaham po odtieni Crime, ktorý má zaujal už pri výbere na internete. Tento odtieň som mala napríklad na prechádzke s priateľom:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Oslovili vás tieto rúže? Poprípade už nejaký vlastníte?



2 komentáre:

  1. Ja som si objednala 3 odtiene. Lady(červený) a Make it right (fialový) sú úžasne ,no ten tretí Make me tonight je príšerný. Ale inak s tymi prvými dvoma som nadmieru spokojná, sú prekrásne a pekne držia na perách :)
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s nimi tiež spokojná a na tú ceny predčili moje očakávania :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.