ARTISTRY EXACT FIT™ Sypký púder

2/14/2016 Unknown 1 Comments

Fixačné púdre sú neodmysliteľnou súčasťou môjho každodenného líčenia. 

Trúfam si povedať, že fixačné púdre sú neodmysliteľnou súčasťou každej ženy, ktorej bola do vienka darovaná mastná pleť. Fixačné púdre sú tiež skvelým pomocníkom pre každého, kto má rád matný vzhľad pleti. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Príjemnú spoločnosť mi pri každodennom líčení momentálne robí fixačný púder  ARTISTRY EXACT FIT™ Sypký púder, ktorý má hmotnosť 25g. Keď to porovnám s bežne dostupnými púdrami v drogérii tak je to dosť veľká hmotnosť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Spoločnosť ponúka na výber z dvoch odtieňov- Light a Medium. Môj je v odtieni LIGHT. Aj napriek tomu, že mám tmavší tón pleti a používam tmavšie make - upy, tak mi tento svetlý odtieň nijako neprekáža, pretože pôsobí skôr ako transparentný púder, ktorý som používala doposiaľ. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Po vybalení púdru z krabičky na mňa doľahol príjemný pocit a hlavne pocit luxusu. Na vrchnáku púdru sa týči krásne zlaté A, ktoré pôsobí luxusným dojmom. Po otvorení púdru sa moje srdiečko potešilo. Už veľmi dávno som snívala o labutienke, ktorou by som si púder aplikovala na tvár presne tak, ako to občas robia vo filmoch. Tento púder mi splnil môj sen, pretože je k nemu pribalená krásna labutienka. 

Labutienka je na dotyk veľmi príjemná, hodvábna. Pri dotyku s pleťou sa s ňou krásne mazná.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis

Vďaka zloženiu ARTISTRY EXACT FIT poskytuje nalíčenej pleti vyhladený, ale napriek tomu prirodzený vzhľad, pričom zakrýva nedokonalosti pleti. ARTISTRY EXACT FIT™ Sypký púder pomáha dosahovať ideálnu pleť tak, že predlžuje trvanlivosť podkladového prípravku, reguluje maz a lesk, pritom však pôsobí na pohľad i dotyk prirodzene ako skutočná pleť.

Vlastnosti púdru:
  • Zloženie ARTISTRY EXACT FIT jemne odráža svetlo a na pleti je takmer neviditeľné
  • Fixuje make-up/tekutý podkladový make-up a predlžuje jeho trvanlivosť na pleti
  • Reguluje maz a lesk bez toho, aby vysušoval pleť
  • Nádobka na púder bez možnosti náhradnej náplne je špeciálne navrhnutá tak, aby bola čistá a púder sa z nej nevysýpal. Pribalená je špeciálna plyšová labutienka
  • Vhodný pre všetky typy pleti vrátane citlivej
  • Bezpečný na použitie v okolí očí
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Púder používam tak, že si primerané množstvo vysypem do vrchnáka, a pomocou labutienky ho jemne vtláčam do pleti. Púder je potrebné vtláčať, aby sa dostal do každého póru a usadil sa tam. Pleť sa vám tak skoro nebude lesknúť. Nakoľko som bola obdarená mastnou pleťou, tak s týmto púdrom mi vydrží zmatnená po dobu cca 8 hodín. Čo je pre mňa dosť dlhá doba.

Tým, že je tento púder dosť svetlý tak som sa bála toho, že budem vyzerať ako mrtvolka. No vôbec to tak nebolo. Púder sa prispôsobil tónu môjho make-upu. Nijako ho nezosvetlil ani nič podobné. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Klasický púder mi pri každodennom používaní vystačí tak cca na pol roka, preto typujem, že tento od Artistry mi vydrží oveľa dlhšie. Takže už len kvôli jeho samotnej veľkosti vám ho určite odporúčam. Samozrejme nie len kvôli jeho veľkosti, ale aj kvôli jeho skvelým vlastnostiam.
Typ pre vás:
Ak chcete aby vám make-up na tvári vydržal oveľa dlhšie, tak vám odporúčam naniesť malé množstvo púdru aj pod samotný make-up. Púder tak pohltí mastnotu, a preto sa vám pleť nebude lesknúť pár hodín dlhšie. 

1 komentár:

  1. Celkom fajn tip na púder. Ja mám veľmimastnú pleť a svoj must-have púder stále hľadám a skúšam :). Možno raz v budúcnosti vyskúšam aj tento.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.