Bestsellers of Mary Kay

2/25/2016 Unknown 0 Comments

Kozmetiku od Mary Kay mám veľmi rada. Doposiaľ som už zopár produktov vyskúšala a veľmi mi sadli. Aj keď výrobky tejto spoločnosti patria k tým drahším a dostupným len u nezávislých kozmetických poradkýň Mary Kay, nedám na ne dopustiť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pred nedávnom mi v emailovej schránke pristál veľmi milý mail, kde som bola oboznámená s najpredávanejšími výrobkami spoločnosti. Tiež mi bolo ponúknuté aby som si dva z nich vybrala na otestovanie. Veľmi som sa tomu potešila, no nakoľko som veľmi nerozhodná tak som si z počiatku nevedela vybrať. No napokon som zvolila odličovač očí, a aby som ho mala na čom dôkladne otestovať, tak moja druhá voľba padla na riasenku. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Odličovač očí som chcela vyskúšať aj preto, lebo som naň počula/čítala samú chválu. Nájsť dobrý odličovač, ktorý by dokonale odlíčil oči a bol by k ním šetrený a hlavne nedráždil očí nie je veľmi ľahké. Doposiaľ som už nejaké vyskúšala, no nebolo to pravé orechové. Preto som vsadila na micelárky, ktoré používam aj na odličovanie očí. Čo myslíte, bude tento odličovač vyhovovať?
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Jemne odstraňuje očné líčenie vodeodolnej maskary, bez toho aby poškodzoval citlivú pokožku v oblasti očí. Zloženie nezanecháva mastnú pleť. Jemne odstraňuje očné líčenie vrátane vodeodolného.
  • Klinicky testovaný, nedráždi a nespôsobuje alergické reakcie
  • Vhodný aj pre používateľov kontaktných šošoviek
  • Vhodný pre citlivú pleť i citlivé oči
  • Neobsahuje olej a je oftalmologicky testovaný
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Dávkovanie je skvelo vyriešené. Cez malý otvor na vrchu plastovej fľaštičky si na vatový tampón nanesiete postačujúce množstvo, s ktorým si oči odlíčite. S takýmto dávkovaním sa vám nestane, že si tampón odličovačom celý prelejete. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
S týmto odličovačom som maximálne spokojná. Po jeho zmiešaní resp. po zmiešaní oboch fáz môžete pri odstraňovaní make-upu pociťovať jemnú mastnotu, ktorá sa však po odlíčení vytratí a preto nemusíte pleť oplachovať vodou. Oči sú dokonalo odlíčené. 

Skúšala som taký test, ktorý som si vymyslela :) Test spočíva v tom, že si po odlíčení, očí skúsim oplachnuť vodou. Pri odličovaní s niektorými odličovačmi sa mi stávalo, že som potom mala okolo očí ešte čiernu farbu z riasenky. Tú sa mi to však nestalo. Určite vám odličovať odporúčam vyskúšať.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na riasenky som veľmi náročná. No doposiaľ som nenašla takú, ktorá by dokonale spĺňala všetky moje požiadavky. Totižto, vždy som chcela mať krásne husté, dlhé a vytočené riasy až do nebies. No všetky riasenky, čo som doposiaľ vyskúšala nespĺňali tieto podmienky. Maximálne tak 1-2 kritéria ale všetky nie. Čo myslíte, bude táto iná? Bude vyhovovať mojím kritériám?
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Špeciálne zloženie extrémne zvyšujúce objem a hustotu vytvára vzhľad dlhých, plných a dokonale oddelených rias po celý deň.
  • Nezlepuje riasy, nerozmazáva sa, nevytvára na riasach hrudky.
  • Oftalmologicky testovaná, vhodná pre nositeľky kontaktných šošoviek.
  • Klinicky testovaná, vhodná pre citlivé oči.
  • Bez parfumácie
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Riasenka má pre mňa vyhovujúcu kefku. Presne takéto s malými umelými štetinkami, ktoré sa dostanú všade a pomaznajú sa z každou riasou, mám veľmi rada. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Túto riasenku som si celkom obľúbila. Aj keď je dosť "mokrá" a riasy trošičku zlepí, tak je mojím doposiaľ najväčším favoritom spomedzi riaseniek, ktoré som doposiaľ vyskúšala. Riasy krásne predĺži, a verte mi naživo vyzerajú ako umelé (povedali mi to už viacerí :D). Aj keď to vytočenie rias nie je úplne dokonalé a veľmi viditeľné, no trošičku ich vytočí. Okrem toho riasenka dosť rýchlo schne, preto sa nemusíte báť, že sa vám obtlačí na práve vytvorené líčenie. Riasenku vždy nanášam v dvoch vrstvách, preto je super, že rýchlo schne, pretože nemusím medzi jednotlivými vrstvami veľmi dlho čakať. Čo sa týka odličovania tak s vyššie spomínaným odličovačom to ide hravo. Ak takýto odličovač nemáte, tak postačí vám aj micelárna voda :)

S oboma produktmi som maximálne spokojná. Preto sa vôbec nečudujem, že oba tieto produkty sú  také obľúbené, že sa stali bestsellermi spoločnosti. Určite ich odporúčam vyskúšať.


*Ďakujem spoločnosti Mary Kay za poskytnutie výrobkov na otestovanie.

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.