Enii Week Nail Polish

2/09/2016 Unknown 2 Comments

Poznáte to- nalakujete si nechty, ktoré sú krásne zo 2-3 dní, no potom sa vám lak začne olupovať. Je to nežiadúci stav každej ženy. Prvé po čom v takomto prípade siahnete je odlakovač a ďalší lak, s ktorým si opäť vytvoríte dokonalú manikúru. A takto to ide stále dokola. Avšak časté odlakúvavanie nechtov nie je skvelý nápad, pretože takto si ničíme naše prírodné nechty.

Samozrejme v súčasnosti existuje mnoho výdobytkov, vďaka ktorým budete mať krásne nechty aj pár týždňov. Medzi takéto výdobytky patria, napr. gélové nechty, akrylové nechty, laky zapekané pod UV/LED lampou atď.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Avšak ja vám dnes predstavím iný spôsob, vďaka ktorému by ste mali mať nechty krásne ako zo salónu počas 7-10 dní. Krásne, upravené, lesklé... No, ktorá z nás po takýchto nechtoch netúži? 

Systém ENII NAILS WEEK POLISH.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pomocou jednoduchých 3 krokov dosiahnete krásnu manikúru ako zo salónu aj u vás doma. Postačí vám farebný lak a top coat. Každý tento lak od enii-nails má 15 ml, takže s vami potrvá istú dobu, kým si ho miniete.

Cena je viac ako prijateľná. Jeden farebný lak stojí 4,60€. Cena top coatu je o trošičku vyššia a to 5,40€. V ponuke však nájdete aj set, ktorý obsahuje 2 farebné laky, top coat a odlakovač a to za cenu 14,60€. Keď si to tak vezmete, tak vás to vyjde oveľa lacnejšie ako napríklad podobný systém, ktorý je možné zakúpiť si v drogérii.

Musím povedať, že laky si ma získali svojím štetčekom. Široký štetec, vďaka ktorému pomocou jedného maximálne dvoch ťahov mate nalakovaný celý necht. Tiež s ním nechty nalakujete bez akýkoľvek viditeľných ťahov štetca. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Farebný lak ENII WEEK POLISH, je skvelý pre svoju jednoduchú aplikáciu, ktorú zvládne úplne každý! Žiadne nepresnosti a zdĺhavé čakanie. Vysoko odolný lak je obľúbený vďaka 20 krásnym odtieňom, ktoré musíte mať. Bežný lak na nechty po čase zmatnie a odlupuje sa, zatiaľ čo lak ENII WEEK POLISH zaschne do vysokého lesku. Lak ENII WEEK POLISH Vám zaručí, že Vás vaše nechty nikdy nezradia. Meňte odtiene preto, že chcete, nie preto, že je to nutné. Vďaka špeciálnej technológii, ktorá spojuje makromolekuly farebného laku s pôsobením fotoiniciátora sa lak vytvrdzuje na dennom svetle bez použitia UV alebo LED lampy. Pri správnej aplikácii vydrží v perfektom stave 7-10 dní. Produkt je šetrný k prírodným nechtom a môžu ho použiť aj alergici alebo tehotné ženy. Lak ENII WEEK POLISH je odolný voči škrabancom, má dlhotrvajúci vysoký lesk. Poskytuje rovnomerné krytie, netvoria sa šmuhy, neolupuje sa a zachováva si svoj nádherný lesk. Nový plochý dizajn štetcu Vám uľahči prácu a zabezpečí precízne nanášanie laku. Veľmi ľahko sa odstraňuje odlakovačom.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Spoločnosť vo svojom portfóliu ponúka množstvo odtieňov lakov, s ktorých si vyberie určite každá žena. A možno aj bude veľmi ťažké vybrať si len jeden z takého množstva.

Prvým odtieňom, ktorý som mala možnosť otestovať je odtieň ICON. Je to krásna kolárovo- ružová farba, ktorá sa mi veľmi páči. Myslím, že podobné farby u mňa v šuplíku nájdete viacej. Tento lak je postačujúce naniesť v dvoch tenkých vrstvách. Avšak je potrebné, aby ste každý vrstvu nechali poriadne vyschnúť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento odtieň ICON v sebe obsahuje jemučké trblietky, ktoré takmer nie je vidieť. Tento odtieň mi na nechtoch vydržal cca 3 dni. Potom sa mi začal olúpovať. Avšak, nebolo to zapríčinene zlou kvalitou laku, ale mojou nepozornosťou. Pretože som zabudla na odmastenie nechtov. Je to najdôležitejší krok, ktorý netreba podceňovať!!!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Druhým odtieňom je odtieň s názvom PORCELAIN SKIN. Je to príjemná nude ružová farba. Farba, po ktorej siaham keď neviem aký lak použiť a vtedy, ak nemám chuť na nejaké výstrelky, resp. výrazné nechty. Tento lak som lakovala v troch vrstvách, pretože je veľmi jemnučký a ja som chcela, aby ho na nechtoch bolo aspoň trošku vidno.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pri tomto lakovaní som už na odmastenie nezabudla. Použila som 40% alkohol, ktorý som našla v skrinke. Tento jemnučký lak som mala na nechtoch cca 10 dní. Potom ma už omrzela jeho farba a najmä sa mi už nepáčili odrasty, tak som ho odlakovala. Ako uvádza výrobca: "Meňte odtiene preto, že chcete, nie preto, že je to nutné" tak v tomto prípade to fungovalo na 100 %. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ak vás lak omrzí, tak ho môžete jednoducho odlakovať. Spoločnosť myslela aj na to, a preto vo svojej ponuke resp. v rade Enii Week Polish ponúka aj odlakovač, ktorý obsahuje acetón. Poprípade môžete skúsiť akýkoľvek acetónový odlakovač, vďaka ktorému lak odlakujete hravo. 


*Ďakujem e-shopu enii-nails.sk za poskytnutie produktov na testovanie.

2 komentáre:

  1. Laky majú skvelé farby:)
    A skvelé je, že vydržia celkom dlho!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.zk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.