Tea Tree od Oriflame

2/19/2016 Unknown 4 Comments

Značka Oriflame sa mi spája s mojim pubertálnym, dospievajúcim obdobím. Práve vtedy som túto kozmetiku najviac používala. Totižto v tom období, mamkina kolegyňa nám stále nosila katalóg a keďže sa veľa krát nedalo odolať ponuke, tak sme si vždy niečo objednali.

Prečo to píšem? Pretože dnes som si pre vás pripravila test na produkt, ktorý som v tom čase používala najčastejšie. Keďže s dospievajúcim obdobím sa spája hlavne akné, tak v tom období bol mojim skvelým záchrancom práva dnešný produkt. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Hojivý roztok Love Nature s výťažkom z čajovníka


Práve tento produkt bol mojím záchrancom a statočným bojovníkom v boji proti akné. V tom čase som využila hneď niekoľko balení na svoju utrápenú pleť. Teraz sa ku mne dostáva opäť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Od doby, čo som vyskúšala svoje prvé balenie tohto hojivého roztoku, už ubehlo zopár rokov. No samotné balenie sa od tej doby nijako nezmenilo. Balenie stále vyzerá rovnako. No či sa nejako zmenil obsah, to už neviem. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Cielené riešenie, ktoré pomôže vysušiť, vyčistiť a upokojiť vyrážky. Obsahuje antimikrobiálny esenciálny čajovníkový olej a kyselinu salicylovú na vyčistenie upchatých pórov. Po vyčistení pleti tesne pred nanesením pleťového krému aplikujte priamo na postihnuté miesta. Vyhnite sa okoliu očí.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Použitie produktu nie je zložité. Cez sieťku na vrchu plastovej tuby, si jednoduchým stlačením vytlačíte roztok a aplikujete na potrebné miesto.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento hojivý zázrak je určený len na lokálne použitie. Teda len na postihnuté miesto. Má príjemnú čajovníkovú vôňu, ktorú na pleti cítiť aj chvíľku po aplikácii na postihnuté miesto.

Tento hojivý roztok vyrážku vysuší behom pár dni. Po cca 2 dňoch po tejto nepeknej "ozdobe" na pleti niet stopy. Či vyčistí aj póry tak to som neskúšala, ja ho v prípade núdze používam len lokálne. Určite vám ho odporúčam vyskúšať. 

4 komentáre:

  1. Aj ja ho sem tam používam, je to celkom fajn vecička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá super, ale mne príde za také malé balenie veľa dať 7€!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Väčšinou sa dá kúpiť v akcií za cca 4 €. Plnú sumu by som za neho asi nedala, pretože je to dosť na také malé balenie :)

      Odstrániť
  3. Vyzerá super, ale mne príde za také malé balenie veľa dať 7€!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.