Deň v Trenčíne na Beauty Fore

3/07/2016 Unknown 2 Comments

V sobotu (5.3) som mala tú česť poctiť svojou návštevou mesto Trenčín. Cieľ tejto návštevy bol jasný a to návšteva kozmetického veľtrhu BEAUTY FORUM TRENČÍN. Vďaka skvelým ľuďom a hlavne vďaka webu KamZaKrásou som precestovala cca 600 km čo mi zabralo cca 7 hodín z celého dňa, no napriek tomu som si ten deň skvelo užila. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Zo všetkých dostupných značiek, ktoré sa na veľtrhu prezentovali nás zaujímali hlavne Revlon, Gosh a Maxfactor. Značky, s ktorými na webe spolupracujeme. Ja som sa prioritne zamerala na Revlon, pretože som si chcela obzrieť celosvetovo ospevovaný make-up COLORSTAY pre mastnú pleť. A to sa aj stalo. Vďaka skvelým kontaktom a najmä vďaka skvelému prístupu som si mohla všetko poobzerať, odskúšať a urobiť si predbežný názor, resp. vybrať si odtieň, ktorý by mi mohol sedieť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Z ponuky spoločnosti Revlon ma tiež zaujali riasenky, ktoré mali veselé obaly a zaujímave tvary kefiek. Zo všetkých dostupných, ma najviac zaujala fialová - DramaticDEFINITION, ktorá mala myslím že gumenú kefku s malinkými štetinami. Pripomínala mi riasenku od Max Factor - Velvet Volume Falsh Lash Effect.

Z produktov spoločnosti Gosh ma zaujala hlavne Smokey paletka a nové LipOil na pery. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Okrem toho, že sme si mohli nakúpiť produkty za skvelé ceny (to mali samozrejme všetci návštevníci), ktoré boli nezanedbateľne nižšie ako v obchodoch, mohli sme sa nechať nalíčiť vizážistami.

Ja som túto možnosť využiť nechcela, nie preto že by som o to nemala záujem. Ale preto, lebo nemám dokonalú pleť, a viem ako bez make-upu vyzerám. Preto som veľmi nechcela aby ma tam odlíčovali. Nakoniec som sa však nechala presvedčiť a nechala som sa nalíčiť profesionálnym vizážistom spoločnosti Max Factor, ktorým je Pavol Ciesar. 

Musím povedať, že Pavol je veľmi sympatický mladý muž, z ktorého srší množstvo energie. Za ten čas čo ma líčil, som sa dozvedela množstvo zaujímavých vecí, naučila som sa nové triky, odskúšala produkty, ktoré som doteraz ešte neskúšala. Samozrejme sme si spravili aj zopár selfie záberov.

Ako povedal Pavol - prišla som so smutnou linkou na očiach a odchádzala som ako dáma, za ktorou sa otočí nejeden chlap na ulici. Pery mi zvýraznil rúžom a neonovým leskom, na oči mi zas skombinoval hnede tiene a riasy predĺžil novou mascarou VOLUPTUOUS FALSE LASH EFFECT, ktorá robí dokonale krásne riasy.

Pavlove výroky sa mi navždy vryli do pamäte. A vedzte - "olympijské kruhy sú skvelé, ale nie pod očami" :)

2 komentáre:

  1. ja som bohužiaľ na tomto beauty fore nebola, ale kamarátka áno a môžem povedať, že si ho tiež chválila :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som chcela ísť na výstavu do BA a ako som požula ohlasy, tak som rada že som nešla. Zato tento bol fakt skvelý. Určite ho navštívim aj budúci rok :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.