Payot: Detoxikačná starostlivosť o pleť

3/04/2016 Unknown 4 Comments

Masky na tvár sa stali neodmysliteľnou súčasťou starostlivosti o moju pleť. Najčastejšie používam masky na akné, masky na vyčistenie pórov...

Na trhu môžete nájsť množstvo masiek s rôznym použitím resp. s rôznym účinkom. Maska hydratačná, maska rozjasňujúca, maska sťahujúca póry atď. Množstvo masiek na každý typ pleť. A čo detoxikačná maska? Skúšali ste? Ak nie, tak ja vám dnes jednu, ktorú som si hneď zamilovala, predstavím.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
PAYOT: Masque D´Tox- Detoxikačná starostlivosť o pleť s rozjasňujúcimi účinkami. 

Kozmetika PAYOT pôsobí v kozmetickom priemysle už od roku 1927. Jej zakladateľka DR. Nadia Payot ako lekárka hľadala prípravky, ktoré by umožňovali starostlivosť s viditeľnými výsledkami a pritom by rešpektovali pokožku. PAYOT ponúka rituál kozmetického ošetrenia, ktorý je pre každú ženu chvíľou ozajstného potešenia dosahovaného zamatovými textúrami, hodvábne jemnými krémami, okúzľujúcimi vôňami a blahodárnymi účinkami.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Masque D´Tox je ideálny pre rýchle skrášlenie. Aplikujte pre každým odchodom z domu a vždy, keď sa budete chcieť zbaviť známok únavy.

PAYOT radí: Raz až dvakrát týždenne naneste na tvár, krk a dekolt. Nechajte pôsobiť 10 minút.

Hlavné účinné látky:
  • Extrakty z grapefruitu - sťahujúce a zvlhčujúce účinky
  • Bioecolia - reguluje a navracia rovnováhu pokožky
  • Extrakt Smithsonitu - tonizuje a revitalizuje pokožku
  • Allontion - hydratuje a ukľudňuje podráždenú pokožku
  • Kaolín - absorbuje a odstraňuje nečistoty, čistí pleť
  • Extrakt Malachytu - prečisťuje, odvodňuje a podporuje odplavenie toxínov
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotná maska sa nachádza v plastovej tube. Má jemnučké ružové sfarbenie. Na tvár si ju môžete aplikovať buď pomocou prstov alebo štetca. Ja využívam svoje prsty :)

Musím povedať, že maska si ma získala svojou vôňou. Príjemná, jemne sladučká vôňa, vás donúti relaxovať a užívať si chvíľku nič nerobenia.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Táto maska sa stala mojou najobľúbenejšou spomedzi všetkých čo doma mám. Už počas jej pôsobenia na pleti som pociťovala jej sťahujúce účinky. Za tých 10 minú, čo ju máte na pleti tak úplne zaschne, ak sa jej dotknete, tak máte pocit, akoby ste hladkali detskú tváričku. A takýto pocit ostane aj po tom, čo si ju z tváre zmyjete. Pleť je na dotyk úplne hladká až saténová. 

Pleť vyzerá vyživenejšia a rozžiarenejšia. Na dotyk je dokonale hydratovaná. Maska dokonalo vyčistí póry a nechá len krásnu čistú pleť. Skvelo pôsobí aj na mastnú pleť, ktorú zmatní. Ja som na pleti pred použitím masky mala jemné šupinky, ktoré mi ostali po akné, no maska si s nimi hravo poradila a po jej umytí, po týchto šupinkách už neboli známky. 

Určite vám ju odporúčam všetkými desiatimi. 

4 komentáre:

  1. Já masky používám skoro každý den, protože to má pleť žádá.. :-) Mám ráda masky Freemann a teď jsem si nově koupila masku od Kiko, tak uvidíme..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že masky Freemann u nás nie sú dostupné :/ No každopádne som na ne čítala množstvo chváli :)

      Odstrániť
  2. Super článok. Máš veľmi pekný blog, nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D Samozrejme veľmi rada :) Už som sa pridala :P

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.