Oriflame - The ONE Lip Spa

3/29/2016 Unknown 0 Comments

Kozmetike Oriflame prichádzam čoraz viac na chuť. Na zopár mojich článkov ste tu už mohli naraziť. Tentokrát sa ku mne dostal balzam na pery. Balzamy sú mojim najrýchlejším záchrancom v prípade, keď mám pocit suchých pier a hlavne vtedy, keď moje pery trpia zmenami počasia a tvoria sa na nich šupinky poprípade mi popraskajú. 

U mňa platí, že bez balzamu z domu nevyjdem. A preto, aby som stále nepoužívala len jeden, tak ich mám hneď niekoľko, aby si moje pery nezvykli len na jeden. Balzamy môžme rozdeliť do rôznych kategórii, z ktorých asi najzákladnejšiu kategóriu tvoria hydratačné balzamy, ale tie sú asi všetky. Potom tu máme tónovacie balzamy, balzamy v tyčinke, balzamy v kelímku atď. Tentokrát sa mi do rúk dostal balzam na zväčšenie objemu pier. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento balzam má pomerne jednoduchý a na prvý pohľad ničím nezaujímavý obal. Avšak, keď sa zapozeráme tak si môžeme všimnúť jeho strieborný zrkadlový obal. Po odobratí vrchnáka na vás vykukne ružová tubička, z ktorej si vytáčate samotný balzam.

Na vrchnáku tohto balzamu sa nachádza vystúpené logo spoločnosti. Balzam má príjemnú, povedala by som, že trošku mentolovú alebo mätovú vôňu, respektíve, mentolovo - mätovú :) 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:

Balzam na pery obohatený o komplex na zväčšenie objemu pier s dvojitým účinkom. Prvá aktívna zložka zahreje pery, pričom podporí mikrocirkuláciu a okamžite zväčší ich objem. Druhá zložka podporí hydratáciu a zvýši hustotu pokožky pier. Výsledkom je viditeľné a dlhodobé zväčšenie objemu pier.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotný balzam pozostáva z dvoch zložiek, ktoré sú farebne odlíšené. Jedna zložka je tá, ktorá má za úlohu zväčšiť pery a druhá zložka poskytuje perám dostatok hydratácie. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Po aplikácii balzamu na pery môžete pociťovať jemné brnenie pier, ktoré je sprevádzané príjemným chladením samotných pier. Myslím, že takéto brnenie je spôsobené tým, že balzam obsahuje látky pre okamžité zväčšenie pier. Zväčšenie pier nie je veľmi viditeľné, skôr by som povedala, že je to len také optické tým, že sa akokeby roztiahnú "vrásky" na perách, tak to môže pôsobiť ako avizované zväčšenie pier. Balzam pery príjemne hydratuje dovtedy, kým ho máte na perách. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.