Collistar - Graphic eyeliner

4/01/2016 Unknown 3 Comments

V mojich líčiacich začiatkoch som používala maximálne riasenku a make-up. V tej dobe mnoho dievčat v mojom veku siahalo po čiernej ceruzke alebo linke, ktorou si krásne orámovali celé oko. Podľa mňa to vyzeralo nevkusne, a preto som sa čiernej čiare na oku bránila. 

Avšak prednedávnom som linku skúsila a musím povedať, že je decentným zakončením líčenia. S jednoduchým denným, poprípade večerným líčením pôsobí elegantne a krásne vyzerá. Avšak, s linkami sa treba trošku pohrať. Pretože tréning robí majstra. Každá z nás si musí nájsť ten správny "grif" ako si linku naniesť podľa svojich predstáv a navyše približne rovnakú na oboch očiach.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Collistar Eye Liner GRAFICO

Začne obalom. Obal tejto linky na mňa pôsobí príjemne luxusným dojmom. Zlatý vrchnák, dodáva čiernej časti linky istú dávku "šmrncu". Luxusne pôsobí aj písmo s logom spoločnosti, ktoré je rovnako ako samotný vrchnák linky v žiarivej zlatej farbe.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pred samotným použitím linky je potrebné ju poriadne pretrepať. V balení sa totiž nachádzajú guličky, ktoré rozbijú prípadné hrudky, respektíve, premiešajú farbu aby sa dalo na oku vytvoriť akékoľvek majstrovské dielo.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis: 
Ultra flexibilné linky vďaka aplikátoru s dlhším hrotom, vám umožní meniť meniť svoj vzhľad. Či už volíte silnejšiu linku alebo jemnú linku. táto link Grafico vám umožní oboje v závislosti od toho, ako silno stlačíte špičku aplikátora. Hrúbka, vodotesnosť, okamžité schnutie, variabilita a neuveriteľne dlhá výdrž, pre naozaj intenzívne líčenie. Obsahuje rastlinné aminokyseliny.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Táto linka je dostupná v troch farebných prevedeniach. Modrá - valeria, hnedá - brown a čierna, práve ktorú som mala možnosť otestovať.

Ako je už aj v oficiálnom popise spomínané, tak linka má naozaj tvar hrotu. Je dosť tvrdý, takže s ním dokážete namaľovať ako tenkú linku, tak aj hrubšiu. Linka poskytuje čierno - čiernu farbu, ktorá na oku nijako nemení svoj odtieň.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo na linke oceňujem tak je jej okamžité schnutie. Tým, že schne, ako sa hovorí, takmer pod rukami, tak sa vôbec neobtiskáva. Ak človek chce mať dokonalý tvar liniek, tak si musí nájsť spôsob ako ju naniesť. Ja som na to spôsob našla. Ak mám čas a robím to precízne, tak si lakeť podopriem buď o stôl alebo o nohu a tak sa mi linka kreslí jedna radosť.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Premýšľa som, aké líčenie s linkou vytvoriť. Najprv som premýšľala nad decentnou linkou s jemný zobáčikom vo vonkajšom kútiku. No potom, čo mi na takúto linku bolo povedané, že je to "smutná linka" vďaka ktorej zanikne tvar akéhokoľvek oka, premýšľala som nad niečím iným. Preto som linku naniesla len tesne k riasam aby som ich opticky zhustila. Linku som jemne pretrela čiernym tieňom aby nevyzerala mdlo a lepšie vynikla.


Ako si linku nanášate vy? Preferujete tenšie linky alebo naopak hrubšie?

3 komentáre:

  1. Vypadá to zajímavě, ale z Tvého make-upu bych asi nepoznala, že na sobě linky zrovna máš. Jinak je to ale povedený make-up, jen bych pro ukázku příště volila více výrazný :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za postreh :) Nabudúce sa polepším a spravím si linku viac výraznejšiu :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.