NYX Pore filler

4/15/2016 Unknown 2 Comments

Kozmetika NYX je nováčikom na českých a slovenských trhoch. Respektíve, na pár e-shopoch ste už na túto kozmetiku mohli naraziť, avšak oficiálne na náš trh spoločnosť prišla pred pár týždňami.

Slovo NYX, ktoré tvorí názov spoločnosti, je kozmetike dané podľa gréckej bohyne noci. Z toho si môžeme odvodiť aj jasný zámer pôsobenia na trhu. Samotným poslaním tejto spoločnosti je to, aby všetky jej zákazníčky po použití produktov vyzerali nádherne ako grécke bohyne. 

Ja som na túto kozmetickú značku a hlavne na jej produkty čítala samé chvály. Je to asi jedna z najpoužívanejších značiek v zahraničí. Preto som na túto kozmetiku bola veľmi zvedavá, a preto som rada, že konečne prišla aj na naše trhy.

Vďaka mojej spolupráce s webom KamZaKrásou.sk som mala možnosť otestovať môj prvý produkt od tejto spoločnosti a to konkrétne NYX PORE FILLER.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotné balenie produktu je úplne jednoduché. Báza sa nachádza v bielej plastovej tube, ktorá je uskladnená v plastovom obale. Na jeden strane obalu sa nachádza samotný názov produktu a na druhej jeho popis. 

Čo ma však najviac na samotnom obale prekvapilo, tak je malinký zajačik s veľkými ušami, pri ktorom je napísané: CrueltyFree. Čo to znamená? Pozrela som sa na to bližšie a zistila som, že spoločnosť NYX je uznávaná a certifikovaná spoločnosť, ktorá vytvára 100% crueltyfree produkty - teda žiaden z produktov nie je testovaný na zvieratách. Myslím, že tento fakt poteší nejednu milovníčku zvierat, ale hlavne milovníčku takýchto kozmetických produktov. 




Informácie o produkte:
NYX Pore Filler kryje rozšírené póry. Obsahuje vitamín E, ktorý pleť vyživuje a hydratuje. Prípravok je vhodný ako báza pod make-up.


Samotná báza má jemne oranžovo - ružovú farbu a musím povedať, že je dosť hutná, čo som fakt nečakala. Avšak aj napriek tomu, sa dá veľmi ľahko a rýchlo rozotrieť. Na pocit je trošičku silikónová, ale vďaka tomu na pleti vytvorí jemnú neviditeľnú vrstvu a vyplní tak všetky póry. 


S bázou make-up vyzerá oveľa krajšie. Tým, že báza vyplní všetky póry, tak make-up na tvári vyzerá jednotnejšie. Okrem toho báza predĺži výdrž make-upu. Nakoľko mám mastnú pleť, tak aj hodinka dlhšej výdrže make-upu sa počíta. Určite bázu odporúčam nie len vyskúšať, ale ju aj pri líčení používať. Ja si bez nej už líčenie ani neviem predstaviť. 


2 komentáre:

  1. Na túto bázu som už čítala veľa dobrých recenzií. Musím si ju už aj ja objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam. Ja som si ju zamilovala hneď od prvého použitia :)

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.