Súťaž pre slovenské blogerky!!!

4/25/2016 Unknown 8 Comments

Myslím, že sa vždy každý poteší, ak sa koná nejaká súťaž a radosť je o to väčšia, ak sa mu aj podarí vyhrať. Ja osobne súťaže obľubujem, pretože je to možnosť ako vyskúšať nejaké produkty, ktoré by som si možno sama nekúpila alebo by mi nenapadlo si niečo také kúpiť. Vždy je to o náhode, respektíve o šťastí. Či práve vy vyhráte z toho veľkého množstva zapojených ľudí je aj na osude. 

Preto som veľmi rada, že vám môžem predstaviť jeden skvelý projekt, teda súťaž pre slovenské blogerky. Samotná súťaž sa nekoná u mňa na blogu, ale na webe KamZaKrásou.sk, kde sa môžete stretávať aj s mojou tvorbou v sekcii TESTY.

Už aj samotný obrázok napovedá, ako je táto súťaž koncipovaná. Web KamZaKrásou.sk v spolupráci so značkou Mary Kay, sa rozhodli medzi nami blogerkami nájsť majsterku v kontúrovani tváre. 

Celá súťaž prebieha v dvoch základných etapách:

1. etapa: dôležité je zaregistrovať sa na KamZaKrásou.sk, aby ste mohli do súťaže zapojiť váš blog. Čas na zapojenie sa máte do 30.4.2016. Po tomto dátume budú vybrané blogerky, ktoré si budú môcť vybrať produkty značky Mary Kay potrebné pre kontúrovanie. V priebehu 3 týždňov na svoj blog napíšu článok s najrôznejšími typmi a trikmi, ktoré samé pri kontúrovaní používajú.

2. etapa: po zverejnení všetkých článkov od blogeriek bude prebiehať hlasovanie, prostredníctvom ktorého sa vyberie majsterka v kontúrovaní. Výherkyňa obdrží balíček produktov Mary Kay v hodnote 200 €. 

Myslím, že je to skvelá súťaž, prostredníctvom ktorej môžete ukázať to čo dokážete. Podeliť sa s ostatnými s trikmi, ktoré využívate každý deň pri líčení. A okrem toho, môžete získať kvalitné produkty Mary Kay, ktoré ja sama používam a som s nimi maximálne spokojná.


P.S: Súťaž, bohužiaľ, platí len pre slovenské blogerky. A majte na pamäti - čím viac slovenských blogeriek sa zapojí, tým viac vás do súťaže bude vybraných. :D Tak šup - šup na web KamZaKrásou.sk :)

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Supeeeer... ak môžeš tak to zdieľaj ďalej, pretože čím viac sa nás zúčastní, tým viac blogeriek vyberú :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Presne, konečne sa aj na Slovensku niečo koná pre nás blogerky :) ... Budem veľmi rada, ak o súťaži dáš vedieť ďalej :D

      Odstrániť
  3. A môžem sa prihlásiť aj ja keď žijem v zahraničí? Rada by som to skúsila, no neviem, či je to možné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, áno môžeš pokiaľ píšeš na blog po slovensky (čo viem, že áno) :D Budeme veľmi radi, ak budeš informácie o súťaži zdieľať ďalej :) Ďakujem

      Odstrániť
  4. Tak toto je naozaj skvelá súťaž a teším sa že je pre slovenské bloggerky :D ďakujem ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že sa súťaž ujala. Ak bude mať úspech a čím viac sa zapojí, tak sa môžeme na podobné súťaže tešiť aj v budúcnosti :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.