Zelená má zelenú v líčení

4/11/2016 Unknown 1 Comments

Konečne tú máme jar a s ňou spojené všetky úkazy prírody, medzi ktoré patrí najmä zelenanie sa. Konečne aj to počasie je celkom príjemné a usmievavé. Samozrejme k takémuto počasiu a rožnému obdobiu patrí aj patričné veselé líčenie. 

Ja som si dnes pre vás pripravila typ na jedno líčenie, na ktoré som použila produktyzo zaujímavého e-shopu parfemy-elnino.sk, kde si okrem parfémov môžete zakúpiť aj dekoratívnu kozmetiku, pečujúcu kozmetiku a množstvo ďalších, samozrejme pre nás ženy smrteľne nevyhnutných produktov. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Prvým produktom, ktorý som si vybrala sú tiene NYC v odtieni 968 Cupcakes & Coffee. Skúsenosti s touto kozmetikou som doposiaľ nemala, preto som rada, že som mohla niečo práve od tejto značky vyskúšať. Produkty tejto značky sú na prekvapenie dosť nízke, čo ma veľmi milo prekvapilo.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka pigmentácie, tak som čakala, že no nebude nič moc. No opak bol pravdou. Tiene sú celkom fajn pigmentované a ani veľmi neprášia. Samozrejme intenzita pri skúšaní na ruke je o niečo väčšia, pretože pri aplikácii na oku so štetcami veľmi netlačím.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ďalším produktom, ktorý som si k svojmu vymyslenému líčeniu vybrala je očná linka od Max factor - Excess Intensity Longwear Eyeliner, v zaujímavom a trošku netradičnom farebnom prevedení. Keďže som vytvárala líčenie na tému zelená ma zelenú, tak preto som si zvolila odtieň 03 Green.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Linka je skvelo pigmentovaná a naozaj poskytuje krásnu sýtu zelenú farbu. Povedala by som, že je trošičku neónová zelená, ktorá si u mňa nájde využitie aj v iných líčeniach, respektíve experimentoch.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Nakoľko je linka vodeodolná tak som ju skúsila naniesť na spodnú waterline, s tým že som pod ňu naniesla najprv bielu linku, aby som si zaistila krásny sýtu zelenú farbu. Musím povedať, že celé líčenie sa mi naozaj páčilo a rovnako aj priateľovi, ktorý je veľkým kritikom :) Musím pochváliť aj vydrž tieňov, ktorá je super (samozrejme s podkladovou bázou).

1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.