SCANDAL by Orly

3/14/2016 Unknown 0 Comments

Mojimi nechtami sa zapodievam veľmi často. Čo sa týka mojich nechtov tak som trošku puntičkár. Musia byť vždy dokonalé. Akékoľvek nedokonalosti netolerujem (nedokonalosti ako ošúchaný lak, nesprávny tvár nechtov, ryhy v laku ...). Preto, keď sa mi lak začne olupovať, tak si ho ihneď odlakujem.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Dnes vám ukážem jeden krásny lak, ktorý som si celkom obľúbila. Je to môj prvý lak od tejto spoločnosti, preto som bola naňho veľmi zvedavá a aj najmä preto, lebo tieto laky sú dosť ospevované a radia sa k tým trošičku drahším.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento lačik ORLY mám z e-shopu Errow. Z tohto e-shopu mám aj sadu na opravu nechtov totožnej značky, o ktorej som vám písala už dávnejšie (When you need repair your nail). Lak pochádza z kolekcie INFAMOUS 2015, v ktorej nájdete 6 krásavcov. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ja som si vybrala odtieň SCANDAL, ktorý si ma na prvý pohľad získal. Lak, ktorý je sám o sebe výraznejší. Ideálny na dni, kedy chcete upozorniť na vašu novú manikúru. Hodí sa úplne na každú príležitosť, každé ročné obdobie ... :)
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lak má objem 18 ml a momentálne ho na e-shope môžete zakúpiť za 10,90 €. Poprípade, ak si myslíte, že celé množstvo laku nespotrebujete a bojíte sa, aby vám zbytočne nevyschol, tak si môžete vybrať rovnaký lak v objeme 5,3 ml za cenu 5 €.

Lak vyzerá naozaj skvelo už v jednej vrstve. No keďže ja som z neho chcela vyzdvihnúť jeho krásnu sýtu farbu, tak som si ho nalakovala v 2 tenkých vrstvách. Samozrejme je potrebné nechať každú vrstvu poriadne zaschnúť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lak je v krásnej vínovo - bordovej môžme to nazvať burgundy farbe. Jeho výdrž na nechtoch je individuálna. Donedávna som si myslela, že samotná výdrž laku na nechtoch závisí od kvality samotných nechtov. No je to z časti pravda. Samotnú výdrž laku ovplyvňuje aj kvalita lakovania, kde je veľmi dôležité zalakovávať si špičky nechtov. 

Ja s výdržou problém nemám. No tento trik so zalakovaním špičiek som skúsila. Musím však povedať, že to skončilo s pofarbenými papiermi, pretože takto lak nahrádzal funkciu farebného pera :D Ale to sa mi stalo už aj pri iných lakoch, takže som sa tým nezapodievala. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Určite má tento lak presvedčil svojou kvalitou. Len tá cena je trošičku vyššia. Avšak v súčasnosti už požmurkujem po ďalších lakoch, ktoré má oslovili. Preto, ak budem mať nejakú príležitosť (výnimočná udalosť, sviatok, pre potešenie v zlý deň), tak určite tomuto krásavcovi zadovážim kamaráta. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.