Orly AMP´D laky na nechty

7/14/2016 Unknown 2 Comments

Laky na nechty si u mňa vždy nájdu miesto, a preto sa mi ich zbierka pomaly rozširuje. Aj keď viem, že nemám šancu ich všetky spotrebovať a zbytočne mi tak vyschnú, vždy sa nájde nejaký kúsok, ktorý ešte nemám. 

Veď to určite poznáte :) V obchode sa vám zapáči nejaký lak a tak si ho vezmete domov s vedomím, že určite taký ešte nemáte. Doma však zistíte, že podobný už máte, ale kto si to má pamätať pri toľkých lakoch? 

Vďaka spolupráci s e-shopom ERROW.sk si dnes môžete prečítať nie o jednom, ale hneď o 3 krásavcoch, ktoré nájdete nie len na e-shope, ale aj v sieti DM drogérii. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tieto laky sa používajú na vytvorenie manikúry v 2 krokoch. V prvom kroku si na nechty nanesiete 2 vrstvy farebného laku. V druhom kroku nanesiete top coat, ktorý celú manikúru vytvrdí bez použitia lampy (teda na dennom svetle) a manikúru si môžete užívať viac ako týždeň. Teda manikúru meníte nie preto že musíte, ale preto že chcete. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na otestovanie som si mohla vybrať 3 laky. Preto som nakoniec zvolila odtiene POP CULTURE, THE BOULEVARD, VALLEY GIRL a samozrejme k ním SEALCOAT, ktorý celú manikúru dotvára.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Začnem klasicky štetčekom. Každý lak má dosť široký štetec, preto si dokonalú manikúru vytvoríte prostredníctvom pár ťahov. Pri týchto Orly AMP´D lakoch je celková manikúra vytvorená do cca 20 minút. Postačí naniesť 2 vrstvy laku - ja som každú nechala trochu vyschnúť. Potom už len nanesiete top coat a necháte nechty 8 minút vytvrdnúť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lak v odtieni THE BOULEVARD je nesmrteľná klasika, ktorá sa hodí na každú príležitosť. Je to jemná bielo - šedá farba, ktorá obsahuje shimmer. Proste lak na dni, kedy neviete po akom laku siahnuť. Tento odtieň som lakovala v 2 vrstvách. Celkovo tento lak pôsobil ako francúzska manikúra. Ak chcete plné krytie je potrebné použiť viac vrstiev.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Odtieň VALLEY GIRL je farba, ktorú mám doma vo viacerých variácich, resp. vo viacerých odtieňoch. Dokonalá fuchsiová farba, ktorá sa hodín na slnečné dni a rovnako sa pekne vyníma pri opálenej pokožke.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Posledný odtieň POP CULTURE si ma získal hneď, čo som ho prvýkrát otvorila. Dokonalá neónová oranžová farba, ktorá je k letu proste potrebná. Navyše nie je potrebné používať biely podklad aby vynikla jej ozajstná žiarivá farba. A dokonca ju stačí naniesť v 2 vrstvách pre dokonalé krytie. Dokonca nádherne vyzerá aj večer. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Určite vás zaujíma ich výdrž. Každý z týchto lakov mi na nechtoch vydržal viac ako týždeň. Laky vydržia aj oveľa dlhšie v prípade, že si ich odmastíte buď s nejakým alkoholom alebo prípravkom na to určeným. Takto mi laky na nechtoch vydržali 10 dní. Potom ma už omrzela farba a tak som odlakovala.  Určite vám odporúčam na nich pozrieť v drogérii alebo na e-shope errow.sk, kde nájdete viac odtieňov. 


P.S: Zastavte sa na blogu aj zajtra. Jeden lak Orly AMP´D od zajtra budete môcť vyhrať :D

2 komentáre:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.