The Body Shop - voňavá kozmetika

7/29/2016 Unknown 0 Comments

Ak niečo príjemne vonia a navyše to má aj nejaké účinky tak sem s tým. Ja úplne zbožňujem kozmetiku, ktorá má veľmi príjemnú vôňa. Tá nie lenže splní svoj primárny kozmetický účel, ale pohladí aj čuchové bunky. Už odmala inklinujem k produktom, ktoré pekne voňajú. Ak má niečo nepríjemnú vôňu, tak to u mňa nemá využitie. 

Avšak dnes vám predstavím 2 krásne voňajúce produkty, ktoré si ma nezískali len svojou vôňou, ale aj účinkom :D Tieto produkty mám z e-shopu elnino.sk
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tentokrát som mala možnosť otestovať hneď dva produkty z tohto e-shopu a hlavne svetom vychválenej značky The Body Shop. Mnoho som o produktoch tejto značky čítala, preto keď som ich uvidela na e-shope elnino.sk, tak som vedela, že niečo musím otestovať. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Ako prvé moja voľba padla na The Body Shop Vitamin E Hydrating Toner

Oficiálny popis:
Toner dokonale čistí pleť a odstraňuje všetky nečistoty. Šetrne čistí pokožku bez vysušovania alebo podráždenia. Vitamín E pokožku hydratuje, vyživuje a zjemňuje. Zároveň chráni pokožku pred nepriaznivými škodlivými vplyvmi. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Toner na pleť sa stal nevyhnutnou súčasťou môjho každodenného večerného odličovania. Vďaka nemu viem, že je pleť naozaj dokonalo čistá. Aj keď si myslíte, že pleť si dôkladne vyčistíte, po použití tonera viete, že pred tým pleť nebola naozaj čistá. Toner má veľmi príjemnú sladkú vôňu. Avšak čo ma najviac na ňom baví, tak je tom že ak ho aplikujete na tampón tak sa do neho nevpije, ale ostane akoby na povrchu. Vďaka tomu viete, že ho budete mať aj na pleti, do ktorej sa vstrebe a dodá jej tak vitamín E. Škoda len, že to je len také malé balenie. Inak je skvelý a určite ho odporúčam. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ako druhý som testovala The Body Shop Satsuma Body Butter. 

Oficiálny popis:
Telové maslo okamžite pokožku hydratuje a zjemňuje. Zloženie obsahuje bambucké maslo, ktoré dodáva pokožke potrebnú hydratáciu. Po použití bude pokožka jemná, vyživená a hydrtaovaná. vhodné pre normálnu pokožku. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Satsuma tajomné ovocie, o ktorom som vôbec netušila, čo to je. No teraz už viem, je to odroda mandarínky. A verte mi, presne takto citrusovo vonia aj toto telové maslo. Jeho konzistencia je trošku hutnejšia, avšak vplyvom tepla sa roztopí a vďaka tomu sa ľahko rozotiera. Pokožku necháva na dotyk trošičku mastnú avšak po pár minútach, kedy sa vstrebe do pokožky už niet po ňom ani stopy. Ostáva len príjemná citrusová vôňa, ktorú cítiť ešte dosť dosť dlho. Ani v tomto produkte som sa nesklamala a taktiež vám ho môžem odporučiť všetkými 10 :D

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.