Revitalash sérum na riasy

7/04/2016 Unknown 2 Comments

Mojím snom od mala bolo mať krásne kučeravé vlasy. No okrem toho som stále obdivovala bábiky, ktoré mali dokonalé mihalnice. Krásne husté, dlhé, natočené a čierno- čierne. Mať takéto riasy a hádzať s nimi flirtujúce pohľady je snom každej ženy. 

Doposiaľ som hľadala takéto riasenky, ktoré by mi takýto sen splnila. Avšak platí, že čo príroda nenadelí, tak to si len veľmi ťažko vykúzlime samy. Áno samozrejme, existujú rôzne umelé riasy, ktoré majú rôzne tvary od výmyslu sveta, ale komu by sa chcelo každý deň ich nalepovať?
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Priznám sa, že ja som doposiaľ žiadne umelé riasy ani trsy nepoužila. Pravdupovediac som veľmi lenivá na to, aby som si ich nalepila. Preto, keď mi prišla ponuka na otestovanie séra na riasy tak som sa veľmi potešila. V minulosti som už sérum od nemenovanej značky skúšala. Riasy boli ozaj krásne predĺžené a hustejšie. No postupom času, keď sa mi sérum minulo, tak moje riasy sa vrátili do pôvodného stavu. Ako sa hovorí- užila som si pár minút slávy, a potom to všetko prešlo.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Oficiálny popis:
Sérum na řasy RevitaLash® Advanced je významným technologickým pokrokem v péči o řasy. Vědecky navržené složení poskytuje okouzlující vzhled vašich řas. Přírodní sérum, které je výsledkem dlouhodobého vývoje a špičkou v oblasti kosmetiky, je prostředkem k dosažení vzhledu řas, po kterém toužíte.
VLASTNOSTI:
  • Patentovaná směs funkčních kosmetických přísad přispívá ke zkrášlení a zatraktivnění Vašich přírodních řas
  • Využívá sílu peptidů a zklidňujících rostlinných látek, které řasy maximálně vyživují a tím zlepšují jejich kvalitu RevitaLash® Advanced  zlepšuje vzhled Vašich řas. Řasy pak vypadají luxusnější a plnější .
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Toto sérum od Revitalash býva v krabičke, ktorej vrch sa vyťahuje, čo je veľmi zaujímave. Okrem toho sa vo vnútri nachádza otvor do ktorého samotné sérum pasuje, takže mate istotu, že sa s nim nič nestane, aj keď vám bude robiť spoločnosť na cestách. Okrem toho samotné sérum je obalené priesvitnou fóliou aby ste mali istotu, že sérum už nebolo vopred otvorené.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Veľmi sa mi páči samotný vzhľad séra. Krásny sivý matný obal, ktorý je doplnený strieborným prsteňom a modrým logom spoločnosti. Samotné balenie má ako to ja volám "klikacie zatváranie" - pri zatváraní počuť jemné kliknutie, takže máte istotu, že sa sérum nevyleje.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Aplikácia je veľmi jednoduchá. Pomocou tenučkého štetčeka si pozdĺž horných alebo dolných rias vytvoríte jemnú linku. Pohodlne jedným ťahom každý deň, môžete dosiahnuť krásny neodolateľný pohľad.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Môžem povedať, že po 3 mesiacoch používania séra som s výsledkom celkom spokojná. Počas jeho používania som postupne sledovala, ako mi prestali vypadávať riasy. Z toho dôvodu mi riasy jemne zhustili a celkom aj zosilneli. Keďže riasy mám celkom dlhé, tak na dĺžke nijako výrazne im sérum nepridalo, ale za to sú naozaj pevné. Už sa mi nestáva, že mi len tak nejaká riasa vypadne. Ja som so sérom a jeho účinkami v celku spokojná a určite vám ho môžem len odporučiť. 

2 komentáre:

  1. Žádné sérum na řasy jsem nikdy nezkoušela je jich celkem dost, takže jsem nevěděla jaké si vybrat.. Ale tohle vypadá moc dobře a tvůj viditelný výsledek se mi moc líbí :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam nejaké vyskúšať :D A ak sa ti to zdá príliš finančne náročné, tak odporúčam používať ricínový olej, ktorý posilňuje riasy :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.