Brown and stripped day

6/17/2015 Unknown 0 Comments

Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Poznáte to, keď máte chuť byť za to nežnejšie pohlavie, za ktoré vás celý svet považuje? Ja som v daný deň tú chuť mala a tak som zo svojho šatníka vybrala sukničku, ktorú som dokombinovala pásikavým topom a letnými sandálmi aby sa mi chodilo pohodlne a aby ma neboleli nohy v prípade, ak by sme šli na prechádzku alebo v prípade ak človek hľadá nejaké pekné, tiché miesto na fotenie outfitu. 
V daný deň, sme sa rozhodli outfit nafotiť pri nakládke vlakov. Je to miesto, kde sa občas ocitne nejaký vlak a nieto človek. Každé miesto má niečo do seba a mňa toto upútalo svojim vzhľadom , pretože vyzerá to tu trošku zničene, ale zároveň aj esteticky. 
Top- F&F, Sukňa- home made; topánky- CCC, Peňaženka- Croptown, Okuliare- ???, Prívesok- Swarovski
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!




0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.