Cannaderm- čistiaca voda

6/24/2015 Unknown 0 Comments

Krásny slnečný deň,
dnes som si pre vás pripravila článok z radu starostlivosti o pleť. Ako už aj samotný názov článku hovorí, tak článok sa bude niesť v duchu čistenia pleti za pomoci čistiacej vody od spoločnosti Cannaderm, ktorá, ako som už písala vo viacerých článkoch, vyrába prírodné produkty s obsahom oleja zo semienka konope siateho. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Pleťová voda s objemom 200 ml neobsahuje žiaden alkohol a je ideálna pre normálnu, suchú a citlivú pleť. Pleťová voda s extraktom z konopného semienka, nechtíka, harmančeka a levandule je určená pre čistenie a tonizáciu pleti. Ako som písala, tak neobsahuje alkohol, jemne čistí a tonizuje pleť bez podráždenia. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka sfarbenia tejto vody, tak má hnedastú farbu a vonia tak bylinkovo, tak prírodne :). Po použití tohto produktu by mala byť pleť hladká, čistá a ideálne pripravená na aplikáciu pleťového mlieka, krému alebo make-upu. Ale je tomu skutočne tak? Je po jeho použití pleť dokonale čistá? Čítajte ďalej, možno sa to dozviete :P
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo je plusom tejto vody tak to, že neobsahuje alkohol a nijako pleť nedráždi. Avšak čo s týka toho čistenia tak s tým až tak veľmi spokojná nie som. Nedokáže pleť dokonale vyčistiť ako by ste si priali, ja preto používam na dočistenie pleti môj najobľúbenejší produkt, ktorým je tonikum od Mary Kay. Po takomto dvojitom vyčistení pleti mám pocit, že pleť je naozaj dokonale čistá a pripravená na aplikáciu akéhokoľvek produktu na tvár. 

Skúšali ste niečo od Cannaderm-u? Boli ste spokojné alebo nie? 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.