Vyšperkujte sa s Belupo

6/15/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila ďalší článok, resp. recenziu na produkt, ktorý som mala možnosť otestovať. Tentokrát som netestovala len ja, ale aj moja mamka. A aký produkt sme testovali? Mali sme tú česť vyšperkovať svoju pokožku v produktom od Belupo a to Belcura s mirkostriebrom.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Belcura podporuje regeneráciu pokožky, ukľudňuje podráždenie a zmierňuje kožné problémy.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Belcura je biela emulzia v spreji, ktorá má pokožku vyživovať, hydratovať a chrániť pred vonkajšími vplyvmi. Celkový objem emulzie je 125 ml. Čo na tomto produkte oceňujem tak je to, že neobsahuje žiadne konzervanty, farbivá, parfumáciu ani alkohol. Aj keď čo sa týka tej parfemácie tak ja som z tohto produktu cítila trošku nepríjemnú a zvláštnu vôňu, ktorá sa po rozotrení postupne vytratila. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Belcura je vhodná pre suchú, podráždenú a citlivú pokožku dospelých a detí už od 6 mesiacov a tiež je vhodná aj pre ľudí, ktorý trápi atopický ekzém. Čo sa týka jej vsiaknutia tak po aplikácii a rozotrení sa pomerne rýchlo vsiakla do pokožky, avšak na pokožke bolo vidno, že ju máte niečím natretú, pretože nechávala jemný film.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ja som túto emulziu testovala najmä na suchú pokožku a keďže má aj antibakteriálne účinky, tak som ju skúsila aplikovať aj na akné. Čo sa týka jej použitia na suchú pokožku tak emulzia veľmi krásne pokožku hydratovala a nechávala ju vlačnú. Emulziu som aplikovala 2x denne na pokožku. Čo sa týka jej antibakteriálnych účinkov tak musím povedať, že takmer vyliečila moje akné. Už nie je také viditeľné ako kedysi a musím povedať, že krásne vyliečila zapálené miesta. Momentálne už takmer nemám žiadne náznaky toho, že som nejaké akné mala. Dúfam, že jej používaním ďalej sa to vyrieši úplne.
Ako som písala tak emulziu testovala aj moja mamka. Ona ju používala na ekzém a veľmi si emulziu pochvaľuje, pretože po jej používaní sa jej ekzém zmiernil (zmenšil svoju veľkosť) a tiež bola veľmi rada, pretože po používaní tejto emulzie ju vôbec ekzém netrápil, vôbec ju nič nesvrbelo ani nepálilo.
Takže obe sme rady, že sme tento produkt mohli vyskúšať.


Článok bol vytvorený pre blogerky.cz.


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.