Pink in my world

6/13/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila taký menší rýchlo článok, pretože vonku je tak krásne a ja nechcem sedieť len pri počítači. Viete, toto obdobie je pre mňa ako stvorené. Zbožňujem jar a najmä leto. Vonku je všetko krásne rozkvitnuté a vy sa môžete kochať pohľadom na krásnu zelenú trávu, teda prečo len kochať keď po nej môžete boso behať. Okrem toho je to obdobie opaľovania sa a chytania bronzu. Tak šup šup, ak dočítate tento článok obliecť plavky a chytať bronz.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Viete nedalo mi a musela som hneď vyskúšať nejaké produkty, ktoré som vyhrala v súťaži s Douglas (písala som vám o tom článok tu). Ako prvé som vyskúšala krásny ružový tieň na oči a jumbo ceruzku na oči. Na pleť som použila korektor od MUR, potom som na celú pleť naniesla make-up LUXE od Avon-u a celé som to zapúdrovala minerálnym kompaktným púdrom od Dermacol-u. Obočie som jemne dokreslila tieňom z paletky Lock&Load od MUR. Na pery som napatlala ceruzku od Bourjois a doladila leskom na pery od Inglot-u
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka očí tak to som postupovala tak, že som si najprv na celé viečko namiesto podkladovej bázy naniesla ružovučký tieň pomocou jumbo ceruzky od Douglas, potom som takmer na pol oka naniesla ružový pigment od E.L.F a vo vonkajšom kútiku oka som vytvorila zobáčik. Rovnakom som postupovala aj s tieňom od Douglas. Na spodné "riasy" som naniesla fialový tieň od Astor-u, s ktorým som vytvorila spodnú linku. Takto mi na okú vznikli 3 farebné zobáčiky vo vonkajšom kútiku oka. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!

Prajem vám krásny zvyšok dňa :P



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.