LUXE-usný make-up?

6/11/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
dnes som si pre vás pripravila ďalšiu z recenzií na produkt od spoločnosti Avon. Tentokrát to bude make-up. A keď tak premýšľam, tak toto je celkovo prvá recenzia/článok a takomto produkte (myslím tým, že na blogu som doposiaľ žiaden make-up nerecenzovala). Asi však začnem krátkym príbehom ako som sa k danému make-upu dostala.
Dlhé roky som si kupovala make-up v DM drogérii. Mojou najväčšou láskou bol make-up od Catrice a to konkrétne Photo finish. No jedného dňa sa spoločnosť rozhodla prestať tento make-up  vyrábať. A tak som utekala do DM, že si ho kúpim do zásoby, no bohužiaľ už boli všetky make-upy v mojom odtieni vypredané. A tak som premýšľala nad jeho náhradou. Presne vtedy mi do oka padol make-up LUXE, ktorý bol novinkou na trhu. A tak som si ho objednala.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tak ako všetky produkty z radu LUXE tak aj tento make-up mi prišiel zabalený v celkom peknej krabičke, na ktorej je celkom elegantné zlaté písmo a povedzme, že niečo ako krajka vytlačené.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Samotný make-up sa nachádza v sklenenej "fľaštičke" ktorú dopĺňa zlatý vrchnák a zlaté písmo. Predtým, než som si tento make-up objednala som si zaobstarala vzorky aby som vedela aký odtieň si mám kúpiť. Veď povedzme si rovno, je ťažké sa trafiť do správneho odtieňu len na základe obrázku v katalógu. Celkovo je dostupných 5 odtieňov. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ja som si napokon kúpila odtieň Beige Linen, čo je predposledný najtmavší odtieň, aký je ponúkaný. Tento mi svojou farbou dokonale vyhovuje, pretože mám hnedý pigment po celý rok. Objem je kalsických 30 ml a momentálne ho v katalógu nájdete za cenu 9,90 €.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Možno vám príde tento odtieň na mojej ruke tmavý, ale verte mi, dokonalé sa prispôsobí tónu pleti a vďaka výťažku z bieleho zafíru má pleť hydratovať. Okrem toho obsahuje OF20, čo je veľmi ideálne na leto, keďže pleť je vďaka tomu chránená. Oficiálne sa dočítate, že tento make-up má pleti poskytnúť bezchybné úplné krytie.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Musím povedať, že make-up sa dokonale prispôsobí tónu pleti. To je aj vidno, keďže vo "fľaštičke" je celkom svetlý a na ruke mi stmavol. Čo sa týka hydratácie tak tú som nijak extra nepostrehla. A to bezchybné krytie, tak nad tým sa len pousmejem. Ak trpíte akné, tak ako ja, tak jeho krytie ne povedala by som stredné až menšie. Áno ak chcete dokonalé krytie, tak ho musíte navrstviť a to sa mne osobne nepáči, pretože potom pleť vyzerá strašne umelo a neprirodzene. 

Skúšali ste tento make-up? Máte vo všeobecnosti radi make-upy od Avon-u?


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.