REVO- Jahodová revolúcia

6/04/2015 Unknown 4 Comments

Ahojte,
keďže na blogu práve beží giveaway o REVO balzam na pery, tak som sa rozhodla vám ho zrecenzovať aby ste vedeli, o čo vlastne súťažíte :P Ja tento balzam používam už nejakú tu dobu a myslím, že nastal ten pravý čas vám ho trošku priblížiť. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Na vrchnej strane balzamu sa nachádza nálepka, ktorá vás "uistí" že je to balzam na pery. Samotný balzam je vyrábaný v USA a čo najviac oceňujem tak je to, že nie je testovaný na zvieratách. Čo ešte oceňujem je to, že tento balzam je organický.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka samotného obalu, tak svojim vzhľadom (tvarom) pripomína svetom ospevovaný EOS. Ja som tento EOS balzam neskúšala, takže vám neviem povedať, či je fakt taký skvelý ako o ňom píšu. Ale viem, že tento REVO balzam má zo spodnej strany vyrazené logo americkej značky. A tiež viem, že celý povrch balzamu je matný. Podľa toho akú príchuť v sebe balzam skrýva, tak také sfarbenie má balenie. Môj je ružový, pretože mám príchuť- JAHODA.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Po otvorení samotnej vrchnej časti na vás vykukne takmer guľatučký balzam, ktorý obsahuje vitamín E, Aloe Vera a prírodné oleje. Balzam by ma zabezpečiť aby pery boli vláčne a jemné po dlhu dobu. Čo znamená, že tento balzam by mal pery hydratovať a poskytovať im dlhodobú ochranu. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ak nie ste príliš veľký milovníci jahôd tak máte na výber celkovo z 8 príchutí, medzi ktorými nájdete napríklad mätu, mandarínku, čerešňu, černicu... Cena tohto balzamu na e-shope: balzamynapery je momentálne 4,99 € a samotná hmotnosť balzamu je 7g.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ďalšia vec, čo na tomto balzame oceňujem je to, že na perách zanecháva matný finish. Nijako sa po jeho aplikácii pery nelesknú, ako to väčšinou pri balzamoch býva. Preto si myslím, že tieto balzamy sú ideálnym spoločníkom aj pre pánov. Okrem toho, neviem ako ostatné príchute, ale tento môj je super sladký. Stále mám nutkanie si pery olizovať. Tá chuť je ako veľmi sladká až prezretá jahoda. Čo sa týka hydratácie tak musím povedať, že pery sú naozaj vláčne a krásne hydratované. Samozrejme po jedle a pití (myslím tým obed) sa balzam vytratí resp. lepšie povedané spapá a je potrebné balzam použiť znova, ale ak sa len napijete tak balzam ostane na perách neporušený. Nielen ja som s týmto balzamom spokojná, ale aj priateľ si ho obľúbil hlavne kvôli jeho chutí. A prezradím vám, že stále keď si ho dávam na pery a priateľ je v mojej blízkosti, tak dám balzam na pery aj jemu :) No čo už, keď má takú sladkú chuť :D



4 komentáre:

  1. No musím priznať že vzhľadovo sa EOSu strašne podobá. Ešte som doposiaľ o tomto balzame nepočula, ale rozhodne ho chcem vyskúšať, balzamov na pery mám už peknú kôpku, no jeden sa do zbierky vždy zmestí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Povedala by som, že vzhľadovo je rovnaký ako EOS :) Budem držať prsty v giveaway :)

      Odstrániť
  2. REVO mám doma, pre mňa je lepší ako EOS, určite lepšie hydratuje a je naozaj chutne sladký :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aj cenovo je REVO dostupnejší aspoň čo som videla koľko stojí EOS :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.