Matný lak od Avon-u

7/14/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte,
po minulom matnom článku od masielku na pery od spoločnosti Astor si v dnešnom článku môžete prečítať o ďalšej matnej vychytávke, tentokrát však od Avon-u. Dnes sa bližšie na zúbok, respektíve na štetinky pozrieme matnému laku na nechty.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Matný lak v odtieni VIOLETA a objemom 10 ml si momentálne môžete zakúpiť za cenu 2,90€. Celkovo mate na výber z 5 farieb, alebo môžete vsadiť na matný top coat, ktorý vám zmatní akýkoľvek lak na nechty (písala som vám o ňom tu).
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento lak svojim štetčekom nijako neprekvapí. Ako tomu ja hovorím, je to klasický "avoňácky" štetec, ktorý nie je ani široký ani tenký, je taký akurát. Mne osobne viac vyhovujú širšie štetčeky, ale tento je použiteľný. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lačik krásne kryje v jednej nie tenkej ani nie veľmi hrubej vrstve. A čo musím vyzdvihnúť, rak je jeho schnutie. Mne na nechtoch zaschol za pár sekúnd. Aj keď bol po pár sekundách zaschnutý, tak ja som mu nechala trochu viac času než som išla niečo robiť. Laky vždy lakujem tak, že mám zalakovanú aj hranu nechtu, aby nebolo vidno biely kraj.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Lak na nechtoch je fotení asi po hodine. Ako som písala tak lakujem tak, aby nebolo vidno bielu hranu. No ako môžete vidieť na fotke tak po hodine, kedy som len skladala puzzle bol lak na hrane nechta ošúchaný :(
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Snažila som sa vám zachytiť matnosť laku. Snáď to z tejto fotky rozpoznáte. Lak rovnako ako matný top coat, má v sebe jemný shimmer, ktorý vidno najmä na slnku.

Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Keďže sa mi nechcelo po pár hodinách lak odlakovávať, tak som sa rozhodla špičky nechtov trošku zamaskovať. Na zamakovanie som si vzali ďalší lak od Avon-u a to lak na nechty s jemnými vláknami v odtieni Frayed Edges. Celkom sami to páčilo. No bohužiaľ, s takto nalakovanými nechtami, som chodila po svete len 3 dni, pretože ten fialový matný sa začal celý odlupovať a schádzať dole. Takže tento matný lak mi celkovo na nechtoch vydržal 3 dni. Čo je dosť málinko oproti iným lakom. Za mňa tento lak určite neodporúčam. 





0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.