Wedding Wishlist

7/29/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte, 
dnes som si pre vás pripravila oddychový článok a tým je môj wishlist alebo PO ČOM TÚŽIM :D

V septembri ideme na svadbu a ja som si kúpila žlté šaty. Áno viem je to ešte cca mesiac a pol no ja som už premýšľala dopredu aké si vytvorím líčenie, aké si vezmem doplnky a tak podobne. Preto som si vytvorila menší wishlist s vecami, ktoré budem na dokonalé líčenie a hlavne líčenie podľa mojich predstav potrebovať. 


1. Ako prvé to bude určité žltý tieň. Pri prezeraní ponuky na internete ma oslovil krásny žltý tieň od MUR. No celkom ma odrádza poštovné. Keď si vezmete, že samotný tieň stojí cca 2 € a máte dať k tomu poštovné 4 € tak je to celkom dosť na jeden tieň. Samozrejme pozerala som aj na paletky, ktoré obsahujú žltý tieň a zaujala paletka od MUR- Acid Brights ďalej paletka od BHcosmetic- tam ma zaujalo niekoľko, ktoré majú žltý tieň, a v posledom rade paletka z e-shopu dámskysen.sk. Myslím, že výber bude veľmi zložitý, preto ak viete o nejakom krásnom žltom tieni z drogérie tak mi určite dajte vedieť, pretože nechcem vyhadzovať veľa peňazí s poštovným za tieň, ktorý využijem možno len raz, ktovie.

2. Chcela by som nový make-up a náhodou som natrafila ne jeden skvelý, ktorý by mi mohol vyhovať, pretože by mal zmatňovať, liečiť akné... a navyše je prírodný. No háčik je v tom, že neviem aký odtieň si mám objednať :/

3. Samozrejme aby líčenie vydržalo celú noc tak potrebujem nejakú podkladovú bázu- celkom má zaujala zmatňujúca alebo vyhladzujúca od dermacolu. Ak však viete o nejakej, ktorá je dokonalá na mastnú pleť tak mi to napíšte do komentára.

4. V posledom rade, pre dokonalé líčenie potrebujem púder a nakoľko mi môj dochádza tak som premýšľala tentokrát nad transparentným. Celkom má zaujal tento od Mary Kay, avšak nebránim sa ani iným. 

5. V poslednom rade, aby celé líčenie bolo dokonalé a nebolo vidno žiadne "šmuhy", sú to štetce na líčenie. Áno mám jednu sadu štetcov, ale už nejako s nimi niesom spokojná, pretože niesú úplne dokonalé a nesplňujú moje predstavy o dokonalých štetcoch. Avšak štetce patria na dlhodobejší wishlist nie len na tento svadobný. A aké štetce by som chcela? Tak na e-shope pinkpanda.sk som na nejaké pozerala a veľmi ma oslovili štetce PetraLovelyHair, ktoré obdivujem už dlhšiu dobu. Poprípade Sigma, BH Cosmetics.... Nad konkrétnou sadou ešte budem musieť popremýšľať :D

Ak máte nejaký typ na niečo z môjho wishlistu tak mi určite napíšte do komentára :D Tiež mi do komentárov môžete napísať, po čom vaše srdce prahne, po čom túžite :D

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.