Midi dots skirt

7/20/2015 Unknown 1 Comments

Aké je skvelé mať rodiča, ktorý pred pár rokmi vyzeral rovnako ako vy. Prečo to píšem? Prednedávnom sa moja mamka rozhodla pretriediť si veci v skrini a tie, ktoré nenosí vyhodiť alebo zrecyklovať. Tak sa stalo aj s touto sukňou, ktorú mamka našla medzi svojimi vecami. Ja som si ju vyskúšala a čuduj sa svete je ako zo mňa. Spočiatku sme ju s mamkou chceli skrátiť nad kolená, ale v procese tvorby som si to rozmyslela a stala sa s nej midi sukňa pod kolená. Som rada, že som si to nakoniec rozmyslela, pretože tento rok je rokom takýchto midi sukien. 
Sukňa- mamka, tričko- Benesport, topánky- CCC
hodinky- Bentime 
Líčenie- paletka Lock&Load od MUR, ružový tieň od Douglas-u, pery- lesk od Inglot






1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.