Tenká linka

7/27/2015 Unknown 2 Comments

Ahojte,
po menšej nečakanej pauze som si pre vás pripravila ďalší článok, resp. recezniu. Poznáte to, keď túžite po krásnej nenápadnej tenkej linke na oku a nijak raz sa vám ju nedarí dosiahnuť? Mám pre vás jedno riešenie. Tým riešením je linka od Astor-u :) Poďme sa na ňu pozrieť lepšie.
PERFECT STAY 24H PRECISION Eyeliner pen
Fotoarchív autorky.
Linka v odtieni 001 BLACK, ktorá sľubuje výdrž 24 hodín je dostupná ku kúpe napríklad v DM drogérii. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Ako vidíte na fotke, tak linka ma naozaj tenkú špičku, s ktorou sa dá dokonalé nakresliť tenučká linka aj so zobáčikom pre vytvorenie mačacieho pohľadu. 
Na oficiálnej stránke sa dočítate:
Ultra tenký fix
  • super tenká čára
  • jednouché ohraničení a tvarování očních linek
  • nerozmazáva se
  • nešpiní
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
S linkou sa pracuje veľmi skvelo. Akurát padne do ruky a vôbec sa na viečku neobtláča, takže sa nemusíte báť otvoriť oko po nakreslení linky. Ďalším plusom je, že má krásnu čierno-čiernu farbu. Čisto čierna bez akýchkoľvek odtieňov sivej a podobne. Čo sa týka výdrže, tak mne na očiach určite tak dlho nevydrží. Nakoľko mám mastné viečka a v lete sú mastnejšie o trošku viac (vďaka tej horúčave) tak mne na oku aj s podkladovou bázou a nejakým tieňom vydrží cca 8 hodín, čo je z môjho pohľadu skvelé. Po linke siaham stále ak nemám veľa času a chcem nenápadnú linku. Ak mám čas a chcem mať veľmi precíznu linku, tak siaham po jej kamarátke a to gélovej linke, o ktorej som vám písala tu.

Prajem vám krásny zvyšok dňa :D

2 komentáre:

  1. Teda ta je super. Moje tenká linka od Dermacolu mi bohužel vyschla a ještě jsem si žádnou nepořídila, ale tahle vypadá fakt dost dobře.

    July Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala najprv od Rimmel-u, no bohužiaľ po prvom použití vyschla- čo som vôbec nechápala.... ale táto mi drží otvorená už asi mesiac a pol a stále je krásna čierna :D

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.