Shorts and pink top

7/01/2015 Unknown 0 Comments

Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Tento outfit je tak trošku výnimočný, teda aspoň pre mňa. Asi sa pýtate prečo? Pretože v tomto outfite som bola na školení. Zaujímave však na tom všetkom je, že takto ako ma vidíte na fotke, som bola hotová za 15 minút a to aj s celkovým líčením. Mala som na prípravu outfitu a líčenia len 15 minút, čo mne to zaberie minimálne 30- 45 minút aby to bolo všetko podľa mojich predstáv. Aspoň vidím, čo dokážem ak som v časovej tiesni. 
Na školení som chcela vyzerať elegantne, ale keďže bolo vonku celkom horúco tak som zvolila kraťasy s celkom elegantným topom. Aj keď som nebola obdarená na miestach, ktoré by si tento top vyžadoval, mne sa veľmi páči a to najmä ten pridaný volánik a šnúrka na dekolte.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Top- F&F, Kraťasy- F&F, Topánky- CCC, kabelka- číňan

Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!


0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.