Shadow base

7/31/2015 Unknown 0 Comments

Ahojte, 
opäť som si pre vás pripravila článok v spolupráci s e-shopom damskysen.sk. Minule som vám napísala čo to o 3D laku na nechty  a dnes vám chcem napísať pár viet o báze pod očne tiene. Ako báza obstala na mojich mastných viečkách sa dozviete, ak budete čítať ďalej. 
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Báza mi prišla zabalená v krabičke, ktorá má elegantnú čiernu farbu s ružou na obale.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa týka obalu samotnej bázy, tak tá si býva v sklenenej fľaštičke s čiernou plastovou porievkov. Je to byteľný plast, ktorý len tak niečo nerozhádže. Ale poďme sa pozrieť na tohto drobca bližšie.
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Táto báza je novinkou na e-shope a môžete si ju zakúpiť tu za cenu 3,90€. Celková hmotnosť tohto primeru je 6,5 g čo je tak akurát. Na e-shope sa o tejto báze môžete dočítať:

INGRID báza pod očné tiene
Vďaka svojmu zloženiu tvorí ideálny základ pod očné tiene.Olivový olej poskytuje hydratáciu a vitamín E má anti-aging účinky, po použití tohoto podkladu Vaše očné tiene vydržia dlhšie, a nebudú sa rozmazávať
Fotoarchív autorky. Práva vyhradené!
Báza je telovej farby a má hutnú konzistenciu, preto jej vybratie z fľaštičky nie je jednoduché, a hlavne nie ak máte dlhé nechty, avšak ja som si na to vymyslela systém. Ja si tento primer jednoducho nanášam pomocou penového aplikátora a tým pádom si nezašpiním prsty a hlavne nemám bázu pod nechtami. 
Báza trošku drolí na viečku, ale keď na ňu aplikujete tiene, ktoré poriadne rozotriete, tak sa drolky stratia a ostane vám krásne nalíčené viečko. Musím povedať, že táto báze je na mastné viečka ako stvorená. Fakt, nepreháňam. S touto bázou mi moje celé líčenie vydrží viac ako 8 hodín. A to bez prikrášlenia. Väčšinou som nalíčená tých 8 hodín a potom sa odličujem. Pri odličovaní na viečkách nemám ani náznak toho aby sa mi tiene zliali do záhybu oka alebo aby sa postupne vytrácali. Líčenie mám vždy rovnako intenzívne ako pri líčení.
Ak si myslíte, že preháňam preto, lebo je to PR produkt, tak verte mi, že nie. Vždy píšem o produktoch úprimne bez akéhokoľvek prikrášlenia. Aby ste mi verili, plánujem pre vás článok, kde túto bázu porovnám s inou, aby ste mi verili. 

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.