Candy plum

8/26/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte,

dnešná recenzia bude opäť o nejakom tom odtieni fialovej. Ja neviem prečo, ale mňa poslednú dobu viac oslovujú fialové produkty. Vôbec netuším prečo.

Dnešná recenzia bude o INSTANT LIP COLOUR&SHINE, ktorý som si v poslednej dobre veľmi obľúbila, pretože má krásnu farbu a taktiež aj výdrž je potešujúca. Ide v podstate o rúž na pery od Miss Sporty, ktorý zakúpite v DM drogérii.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ide o odtieň 020 CANDY PLUM s obsahom 1,1 g. Cena za ktorú som ho kúpila bola niečo pod 3 €.


Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Balenie je taktiež rovnakej farby ako samotný rúž a plusom je taktiež vysúvacie prevedenie. Takže sa nemusíte baviť so strúhaním a rozčuľovať sa, že sa vám pri strúhaní všetko láme tak ako mne :/

Takto vyzerá na ruke:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!

A takto vyzerá samotný rúž na perách:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Plusom je tiež to, že je akoby zastrúhaný do špica, čo umožňuje spraviť krásny obrys pier. Tento rúžik sa stal mojim každodenným miláčikom, pretože jeho výdrž je skvelá- na perách mi vydržal celé doobedie a to som ho podrobila aj testu pitia vody. Za mňa palec hore a určite vám ho odporúčam vyskúšať ho a presvedčiť sa na vlastnej koži. A samozrejme môžete si vybrať z 5 odtieňov.



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.