Moje LETO

8/15/2014 Unknown 1 Comments

Ahojte,

opäť v spolupráci s Biodermou (bioderma.com) prináša portál blogerky.cz výzvu. Tentokrát je táto výzva ohľadom môjho leta. Podstata spočíva v tom, že je potrebné napísať článok ohľadom môjho leta a zakomponovať do toho Biodermu. Keďže výhra je lákavá tak som sa s nadšením pustila do písania.

A čo je výhrou? Tak prvých 40 zúčastnených blogeriek získa od Biodermi HYDRABIO SÉRUM, ktoré je určené pre dehydratovanú a citlivú pokožku. Pokožku hydratuje do hĺbky a dodáva jej pocit sviežosti a hebkosti čo je super.

Ako som vám minule písala, tak už mám za sebou dovolenku s priateľom a samozrejme vzala som si na ňu aj Biodermu aby som sa krásne opálila a ošetrovala svoje telo kozmetikou, ktorá mi vyhovuje dokonalo.


Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Ako vidíte na obrázku tak na dovolenku sme si vzali PHOTODERM BRONZ SPF30 a PHOTODERM AFTER SUN, o ktorých som vám už písala tu.

Takto sme sa s priateľom krásne opaľovali:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
A chceli by ste vidieť aj plavky, v ktorých som sa opaľovala? Tak tú sú:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
A samozrejme starala som sa aj o svoju pleť aby bola pekne vyčistená aj na dovolenke. Používala som SENSIBIO H2O, o ktorej som vám už taktiež písala tu.

A ako ste trávili leto VY?


1 komentár:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.