Creme Brulee

8/03/2014 Unknown 1 Comments

Ahojte,

dnešný príspevok bude o laku na nechty s gelovým efektom od Avon-u. Odtieň, ktorý som si kúpila sa mi veľmi páči a dúfam, že sa bude páčiť aj vám.

Lak ma jemnučkú béžovú farbu:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
A takto vyzerá na nechtoch:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Pri tomto odtieni laku sú potrebné dve vrstvy pre lepšie krytie, ale aj intenzívnejšiu farbu.
Ja som si vybrala odtieň Creme Brulee (04283). Cena tohto laku je 2,90 €. Celkovo je v ponuke 24 farieb- z toho na výber mate brokátové odtiene, perleťové odtiene a žiarivé odtiene. Ja som sa nevedela rozhodnúť akú farbu si kúpiť z takého veľkého výberu, no nakoniec som sa rozhodla pre nude lak.

S výdržou som celkom spokojná, pretože mne na nechtoch vydrží týždeň bez akéhokoľvek poškodenia.

P.S: Prstenník mám nalakovaný lakom od Eveline odtieň 817, ale tomu bude venovaný samostatný článok niekedy nabudúce :)

Skúšali ste už gelové laky od Avon-u?


Katka

1 komentár:

  1. Nezkoušela jsem, ale hodně mě to láká :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.