Opäť fialová

8/20/2014 Unknown 4 Comments

Ahojte,

dnešná recenzia bude opäť o krásnom fialovom laku, ale tentokrát ide o lak od spoločnosti Eveline.
Pravdupovediac som ešte o tejto spoločnosti nevedela do doby, kým som na internete nenašla recenziu na sérmu na nechty a keďže moje nechty sa začali neskutočne lámať a boli slabé tak som sa rozhodla toto sérum kúpiť. Tak som zašla do TETA drogérie a tam som si ho musela sama nájsť pretože tetušky predávačky vôbec nevedeli, že také niečo vôbec v predajni majú :/

Každopádne takto vyzerá tento lak o sérom :


Ako vidíte na obrázku tak ten lak bol grátis k séru :) čo ma veľmi potešilo.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Lak sľubuje trvácnosť 9 dní čo môžem určite potvrdiť, že mi tak dlho vydržal čo ma nesmierne prekvapilo a najmä potešilo.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Je to krásna fuchiovo- fialová farba, ja mám veľmi rada takúto farbu a tá asi aj prevláda medzi mojimi lakmi a stále keď pokukujem po lakoch na nechty tak stále mi padne do oka nejaký odtieň fialovej :)

Akú farbu laky máte najradšej vy?



4 komentáre:

  1. Pěkný lak :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to si kedy kupovala? ešte tam bude?

    www.notes-personnelles.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho kupovala cca pre 2 mesiacmi, ale myslím si, že ho tam určite nájdeš :)

      Odstrániť
  3. Ten lak od Evelinu na starostlivosť na nechty mám a je skvelý, používam ho stále :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.