Nude paletka

8/18/2014 Unknown 2 Comments

Ahojte,

dnes vám chcem predstaviť moju prvú Nude paletku, ktorú som dostala od priateľa len tak z lásky. No nie je úžasný? Paletku som síce obkukovala už dlhšiu dobu v DM a nikdy som si ju nekúpila- ani neviem prečo.

Pozrite sa aká je pekná:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ako som už písala je to Nude paletka od firmy Catrice. Paletku môžete kúpiť buď v DM alebo napríklad aj tu mel.sk. Cena v DM je 5,29 €.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Paletka má krásne farby, z ktorých využijem všetky resp. ich aj využívam :)

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Taktiež je krásne pigmentovaná- na obrázku vidíte pigmentáciu pri jednom jemnučkom prejdení po tieňoch.
Výdrž je tiež celkom prijateľná a pri použití nejakého podkladu vydrž bude určite celý deň. 

Líčenie s paletkou:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na toto líčenie som použila 2.odtieň z paletky do vnútorného kútika, do vonkajšieho som použila posledný tieň a pod obočie hneď ten prvý tieň z paletky.

Detailnejší záber oka:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Tiene som podrobila aj korčuliarskemu 6 kilometrovému testu a vydržali bez akéhokoľvek poškodenia :)
Za mňa určite veľká spokojnosť. Odporúčam každému, kto si nemôže dovoliť vyhodiť nehorázne peniaze za iné paletky. 

Katka

2 komentáre:

  1. Paletka je opravdu povedená, taky jí mám a musím říct, že jí používám ráda, přestože mám lepší paletky. Ale na téhle se mi líbí skladba barev, jen bych ocenila alespoň jeden matný stín. Každopádně na drogérku super kvalita :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Když byla celkem nová, tak jsem tuto paletku měla v ruce a zvažovala, jestli ji do košíku hodit nebo ne. Nakonec jsem to ale neudělala. Nemůžu říct, že bych litovala.. ale.. je to hezká paletka, jen mám doma už dost podobných a nepotřebuji další takovou.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.