Liebster award

8/09/2014 Unknown 7 Comments


Liebster blog award. 

Musím sa Vám priznať, že som o tom ešte nepočula a teda zatiaľ u žiadnej blogerky nevidela (to bude asi tým, že doteraz som čítala len tie úspešnejšie blogerky :) ale odkedy som sa zaregistrovala na blogerky.cz som začala objavovať nové blogy a musím uznať, že každý z nich má niečo do seba, pretože každá blogerka je svojská a každá ma iné vyjadrovanie, každá je proste iná a to je super, pretože nie sú všetky blogy na jedno kopyto :D

Na tento Liebster blog award ma nominovala Nika z beautybubblesk,  za čo sa jej chcem veľmi pekne poďakovať, pretože je to skvelá šanca aby sa aj tí pár čitatelia dozvedeli niečo o blogerke, ktorej články čítajú. 
Takže Nika ešte raz Ti veľmi pekne ĎAKUJEM :-*


Ako všetko tak aj Liebster award má svoje pravidlá a nimi sú:
1. Poďakuj blogerovi, ktorý ťa nominoval
2. Napíš 11 faktov o sebe
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si od blogera, ktorý Ťa nominoval dostal/a
4. Nominuj 11 blogerov s menej než 200 odberateľmi, ktorý odpovedia na tvoje otázky


Takže idem na to- 11 FAKTOV O MNE

1. Viac ako 10 rokov som navštevovala folklórny súbor- veľmi ma to bavilo no dala som prednosť škole a učeniu

2. V budúcnosti chcem navštíviť New York, Paríž, Londýn...- proste veľké mestá sveta

3. Veľmi rada sa chodím korčuľovať, pretože je to pre mňa relax (ak počasie dovolí chodím každý deň)

4. Veľmi rada obzerám stojany v drogérii aj keď si nič nechcem kúpiť, ale je to pre mňa pôžitok zisťovať čo je nové u akej spoločnosti

5. Túžim mať psíka- a túto túžbu si určite raz splním

6. Doma sa stále nudím a nikdy neobsedím na mieste

7. Občas by som sa vrátila do detstva, kde sme nič neriešili 

8. Mám rada angličtinu no som veľmi lenivá na to aby som sa ju učila 

9. Nemám rada lekárov a najviac neznášam zubárov

10. Rada si prečítam dobrú knihu

11. Zbožňujem kozmetiku, aj keď kým som nezačala čítať blogerky tak som nič ohľadom kozmetiky neriešila, ale potom ma to nejako chytilo :)


11 OTÁZOK OD BLOGERKY NIKY Z beautybubblesk


1. Akú farbu rúžu by si si nikdy nedala? 
Modrú lebo by som asi vyzerala akoby som umierala

2. Podarilo sa Ti niekedy kúpiť si make-up, ktorý mal úplne zlý odtieň?
Nepodarilo, pretože stále, keď si idem nejaký kúpiť tak ho vyskúšam

3. Máš obľúbenú vôňu?
Mám- Toaletný parfum Hervé Léger Intrigue for Her od Avon-u. Je to krásna sladká kvetinová vôňa, nie je však na každodenné používanie, pretože je veľmi prenikavá. 

4. Vedela by si si predstaviť žiť v koži iného človeka? Kto by to bol?
Asi áno. A bola by to Angie z paneláku (Mirka Partlová)- ju obdivujem aká je talentovaná a krásna :)

5. V akom oblečení sa cítiš najlepšie?
Hlavne v letnom oblečení, pretože neznášam vrstvenie oblečenia v zime.

6. Aký máš názor na solárium?
Načo solárium, keď sa môžem opaľovať celé leto a je to zadarmo, tak načo vyhadzovať peniaze.

7. Kde by si v budúcnosti chcela žiť?
V New York-u alebo v Los Angeles poprípade Austrália.

8. Máš nejaký nesplnený sen?
Zatiaľ o žiadnom neviem, pretože sny sa majú plniť a ja si tie svoje snažím plniť. 

9. Skúšala si kontúrovanie tváre? Ak áno ako to dopadlo?
Zatiaľ som neskúšala :/

10. Dala by si sa nahovoriť na skok padákom?
Tak možno ÁNO, za ten adrenalín by to stálo. 

11. O čom všetkom je tvoj blog?
Môj blog je hlavne o dekoratívnej kozmetike, ale aj o kozmetike zameranej na starostlivosť o pleť, občas nájdete aj článok o móde. Proste o tom čo ma baví a o tom, o čom sa mi bude v tej chvíli chcelo písať. 


Mojich 11 otázok pre nominované:

1.  Čo je tvojím koníčkom okrem blogovania?
2.  Aký je tvoj najobľúbenejší produkt?
3.  Máš rada výrazné rúže na pery? Používaš nejaké? 
4.  Aké je tvoje vysnené povolanie?
5.  Čo používaš na fotenie?
6.  Dávaš prednosť "drogérkovej" kozmetike alebo si potrpíš na drahšie kúsky?
7.  Kto ťa najviac motivuje v živote?
8.  Aké mesto by si chcela aspoň raz v živote navštíviť?
9.  Skočila by si si bungee jumping?
10.  Máš nejaké domáce zvieratko? Aké?
11.  Prečo si si založila blog?


11 nominovaných blogov:
5. parsnu
6. merato

7 komentárov:

  1. Zubárov nemám v láske ani ja, je to dosť nepríjemné. A inak aj ja som kedysi navšetvovala folklórny súbor, nie síce tak dlho ako ty, no predsa, bolo to super a teraz mi to nesmierne chýba.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja keby som mohla tak sa do súboru vrátim :) Ale žiaľ prednejšia mi je škola a nestíhala by som nácviky :/

      Odstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.