Glitter Enamel

8/31/2014 Unknown 1 Comments

Ahojte,

tak ako si užívate posledné dní prázdnin? Viete čo je výhodou vysokoškolákov? Že nás sa koniec prázdnin netýka, pretože my začíname až 23. septembra čo je super, teda aspoň pre mňa, pretože mám ešte cca mesiac čas, kým sa pre mňa začne školské šialenstvo a každodenné vstávanie do školy. Och aká som rada, že už som vysokoškoláčka :) Ale každopádne tým, čo nemajú to šťastie a nenavštevujú VŠ prajem príjemný štart nového roka a veľa úspechov a málo učenia :P

Dnešný článok, ktorý som si pre vás pripravila bude lakovací. Keďže už aj mňa dostali laky od GABRIELLY SALVETE tak dnešný je práve od tejto značky. Konkrétne lak z radu GLITTER ENAMEL.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Ku mne si našiel cestičku konkrétne odtieň 06 BLUE REBEL- čo je krásna modrá farba s trblietkami. Objem tohto krásavca je 11 ml a cena je niečo okolo 3 €.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Má plochý štetec, s ktorým sa veľmi dobre pracuje.

Fotka bez blesku:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Fotka s bleskom:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Na nechtoch vyzerá krásne avšak ja som použila 2 vrstvy pre lepšie krytie a výraznejšie trblietky. Jeho jedinou nevýhodou je odlakovávanie :/ Musíte použiť alobalovú metódu aby ste ho dali dole. Výdrž je veľmi potešujúca, pretože mne na nechtoch vydržal týždeň a bol by aj dlhšie keby ma neomrzela farba :)
Určite si kúpim ešte nejaký z tohto radu.


1 komentár:

  1. Mne sa tiež zapáčil a to až tak, že mám v pláne mu zabezpečiť bračeka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.