Astor- EYEARTIST Eye Shadow Palette

7/14/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte kočeny,

dnes k vám prichádzam s recenziou na paletku tieňov od firmy Astor. Jedná sa konkrétne o paletku EYEARTIST Eye Shadow Palette.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Výrobca o nej píše:
Dlouhotrvající sametové složení s vysokou koncentrací pigmentů které zaručí zářivé barvy pro vaše oči. Velmi jemná snadno nanášející se textura nabízí intenzivní barvy až na dobu 10 hodin. Stíny je možné nanášet suchým či navlhčených aplikátorem pro ještě intenzivnější výsledek. Vyberte si paletku, která odpovídá vašemu stylu a barvě vašich očí a zajistěte si tak nezapomenutelný pohled.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ja vlastním odtieň 610 Romantic Date in Paris čo je kombinácia fialovej, modrej a sivej farby. Tieto tiene sú krásne pigmentované, vydržia naozaj dlho - neviem či tých 10 hodín, keďže tak dlho som ich na očiach nemala ale takých 6-7 hodín určite áno.  Pri paletke sa nachádza gumený aplikátor, s ktorým sa veľmi dobre pracuje. Ja som zatiaľ skúšala paletku len na sucho a takto to dopadlo:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ja som s nimi spokojná, len tá cena je trošku vyššia. V DM túto paletku kúpite za 7,50 € čo je dosť, ale do kvalitných tieňov sa oplatí investovať :) Viem, nie vždy platí, že to čo je drahšie musí byť automaticky skvelé, ale tu to platí. A super je na ňom aj to, že vydrží celý deň, a vôbec sa nepráši čo je super :)

A čo vy? Akým tieňom dávate prednosť ? Lacnejším alebo drahším?

Katka

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.