Bioderma- micelárka Sensibio

7/12/2014 Unknown 0 Comments

Krásny deň krásky,

dnes si dáme recenziu na celosvetovo ospevovanú micelárku :) Už asi tušíte o akej hovorím, či ani nie? Ja si myslím, že určite viete. A ak tipujete micelárku od firmy Bioderma tak tipujete správne. Aj keď je recenzií na túto micelárku plný internet aj tak sa chcem s vami podeliť o moje pocity z nej.

Nedalo mi a tak som tiež vyskúšala túto micelárku aby som sa na vlastnej koži presvedčila o jej účinkoch. Čo myslíte bola som s ňou spokojná? Čítajte ďalej a dozviete sa :D Vyskúšala som micelárku z radu Sensibio- čo je rada určená pre citlivú pleť.

Foto zo stánky http://www.dermatologie.sk/
Čo sa dočítate na oficiálnej stránke?
Micelárna pleťová voda na každodenné čistenie a odstraňovanie mejkapu z citlivej pokožky.
 Ako výsledok inovatívneho prístupu, BIODERMA ako prvá vyvinula micelárne pleťové vody. Micelárna pleťová voda Sensibio H2O, špeciálne vyvinutá pre citlivú, normálnu, až suchú pokožku, jemne čistí tvár a oblasť očí. Odstraňuje vodeodolný mejkap. Súčasťou jej zloženia sú micely, ktoré účinne odstraňujú nečistoty a súčasne udržiavajú rovnováhu pokožky (neobsahuje mydlá, fyziologické pH).

 Upokojujúce aktívne zložky znižujú začervenanie, zabraňujú podráždeniu, ktoré často vzniká v dôsledku čistenia pokožky.

 Voda Sensibio H2O je vynikajúco tolerovaná nielen pokožkou, ale aj očami (testované pod dohľadom očných lekárov).
 Zloženie čistiacej vody Sensibio H2O je veľmi jemné, používajte ju s maximálnou starostlivosťou. Navlhčite vatový tampón vodouSensibio H2O a vyčistite tvár a oči a/alebo odstráňte všetky zvyšky mejkapu.
Opakujte, až kým tampón neostane celkom čistý.

 Po vyčistení vodou Sensibio H2O nie je potrebné pokožku oplachovať, ale je dôležité ju vysušiť. Jemne osušte, zľahka sa dotýkajúc tváre vatovým tampónom.

 Vodu Sensibio H2O možno používať denne, ráno a večer.


Ja som mala možnosť vyskúšať len mrňavé balenie 50 ml. Takéto balenie zakúpite v partnerských lekárňach za 2,90 € čo je myslím si rozumné cena, ak chcete daný produkt len vyskúšať a je to dobre aj v tom, že nemusíte si hneď kupovať veľké balenie za cca 15 €.  

S danou micelárkou som bola veľmi spokojná, pretože nedráždila oči a tvár krásne celú odlíčila. Spokojná som aj preto, lebo pred tým než som ju začala používať tak som mala celú tvár posiatu s akné a s jej používaním začalo akné postupne miznúť čo je neuveriteľné, pretože na aknóznu pleť je určená rada Sébium a nie Sensibio, ale čuduj sa svete mne to pomohlo. Takže ja ju vrelo každému odporúčam a si myslím, že sa oplatí investovať do plného balenia.

Máte skúsenosť s touto micelárkou?



Katka



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.