Keď sa práši :D

7/26/2014 Unknown 2 Comments

Ahojte dievčence,

vítam vás pri ďalšom príspevku, Dúfam, že sa vám moje príspevky páčia a ste s nimi spokojné. Ak sa vám páčia tak budem veľmi rada ak sa pridáte k "followerom" v ľavom panely, poprípade k fanúšikom na sociálnej sieti tu.

Dnes si môžete prečítať niečo o tom ako som alebo nie som spokojná s minerálnym očným tieňom od spoločnosti E.L.F. Jedná sa konkrétne o tento tieň:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!

Oficiálny popis výrobcu:
"Tieto očné tiene s blahodárnym minerálnym zložením splnia všetky želania aj tých najnáročnejších z Vás!
Sú hodvábne jemné a prekvapivo pigmentované. Výborne sa nanášajú a vydržia celý deň. Môžete ich nanášať nasucho pre denné líčenie, alebo namokro pre dramatický efekt s kovovými odleskami.
Vaše viečka ešte nikdy nežiarili tak krásne farbou a zdravím!
100%-ne minerálny základ nedráždi citlivé očné partie, dokonca ich hydratuje a vyživuje. Obsahujú vitamíny A a B.
Príjemne Vás prekvapia aj tým, ako dlho jedno balenie vydrží :)" 

Ja som sa dostala k odtieňu 6503 SWEET, čo je jemne ružovučká farba. Musím súhlasiť s výrobcom je pigmentovaný, vydrží určite celý deň a krásne sa trblieta. Obsah balenia je 2,85 g a cena je 4 €, čo je pomerne dobrá cena.
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Ja tento tieň používam na sucho, ale vám by som odporúčala používať ho namokro, pretože je veľmi prašivý a u mňa to vždy dopadne tak, že sa trblietam celá okolo očí, čo je nevýhoda ak už máte na tvary make-up, ale ak nie tak sa to dá v pohode odlíčiť napríklad aj micelárnou vodou, o ktorej som už písala tu :)

Určite jeho výhodou je najmä ta výdrž, ale nevýhodou je už spomínaná prašivosť. 

Skúšali ste už niečo od E.L.F-u?

Katka

2 komentáre:

  1. Páni, to vypadá dobře! Tolikrát jsem už nad touto kosmetikou uvažovala, ale pořád se k ní nějak nedokopala. :D Ale vypadá to vážně suprově. Je skvělé, že mají tak dobrý pigment a vydrží celý den! No, asi je na čase se podívat víc na tuto kosmetiku. :D Pěkná recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite stojí za vyskúšanie, a za tú cenu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.