Výzva so stránkou Blogerky.cz a značkou TRIOLA

7/04/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte dievčence,

dnes prichádzam ešte s jedným článkom avšak nejde o článok na recenziu kozmetiky. Rozhodla som sa totiž skúsiť svoje šťastie na stránke Blogerky.cz, ktorá uverejnila výzvu pre blogerky spolu so spoločnosťou Triola.cz. Táto menovaná spoločnosť vytvára dámske spodné prádlo a plavky, ktoré ocenia aj ženy väčších konfekčných veľkosti nakoľko do ich portfólia patria aj podprsenky do veľkosti J. Myslím si, že ženy s väčším poprsím majú často problém zohnať kvalitnú podprsenku, ktorá by im dokonale sedela.

Úlohou blogerky je vytvoriť kombináciu outfitu, v ktorom by bola zakomponovaná jedna z noviniek tejto firmy, ktoré, ak máte záujem, si môžete pozrieť tu :)

Ja som si zladila outfit, v ktorom by som kľudne išla na nejaké rande, alebo na večernú romantickú prechádzku s priateľom :D Rozhodla som sa pre kombináciu šifónovej blúzky, pre biele riflové kraťasy, brutálne topánky na opätku. K tomu by som dala decentné líčenie avšak s výrazným rúžom.

A takto nejako by vyzeral kompletný outfit:


Čo hovoríte na takýto outfit?

Katka



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.