S Aussie KDEKOĽVEK a KEDYKOĽVEK

7/22/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte dievčatá,

nedávno som sa zapojila do súťaže s Aussie a časopisom La femme. Súťaž sa koná pod heslom #lafemme #Aussievlasy Kdekoľvek a kedykoľvek  na www.casopislafemme.sk. Podmienkou bolo aby produkt bolo na fotke vidieť a zvyšok bol už len na fantázii autora.

Každý, kto sa zúčastnil súťaže dostal produkt Aussie Miracle Richarge, ktorý so sebou nesie aj posolstvo, ktoré znie: Nové ošetrujúce spreje na vlasy Aussie Miracle Recharge  pomôžu okamžite oživiť tvoje vlasy, a to bez zaťaženia- KDEKOĽVEK a KEDYKOĽVEK.

Produkt, ktorý som dostala na vyskúšanie na základe opisu mojich vlasov je:
Ide o ľahký ošetrujúci sprej na suché vlasy s obsahom austrálskeho makadamového oleja. 
Musím povedať, že tento sprej na vlasy je úplne božský- má neskutočne krásnu sladkú vôňu. A mojim vlasom poskytuje dávku hydratácie. Je možné ho použiť na vlhké alebo aj na suché vlasy čo je super, pretože ak máte pocit, že vaše vlasy sú úplne suché tak si ich nemusíte umývať aby ste tento sprej mohli použiť :)

Ak čítate pozorne tak viete, že mojou úlohou bolo spraviť fotku a asi už ste aj na ňu zvedavé :) Tak tu sú dve, ktoré som vymyslela.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Aussie Miracle Recharge povznášam až do neba, pretože je taký skvelý :) Tento produkt, ale aj iné samozrejme, zakúpite v predajniach DM za cenu 6,99 €.

A samozrejme Aussie hydratačný sprej nesmie chýbať ani niekde pri vode :D

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tak snáď sa na mňa usmeje šťastie a podarí sa mi vyhrať a aj keď nie tak smutná nebudem, pretože som mala možnosť vyskúšať produkt, ktorý som si po prvom použití obľúbila ;)

A čo vy dievčencie? Zapojili ste sa niektorá? Alebo máte skúsenosti s produktmi od tejto spoločnosti?

Katka



0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.