Marionnaud- Follement citronnade 44

7/09/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte dievčence,
aký ste mali deň? Ja celkom pohodový- žehlila som, varila a samozrejme venovala som sa blogu :D

Dnes vám predstavím lak na nechty, ktorý je ideálny na leto, pretože má krásnu sviežu (ako by povedala prieteľova sestra :D) farbu.
Reč bude o tomto krásavcovi od firmy Marionnaud:
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Produkty tejto spoločnosti Marionnaud môžete zohnať v sieti Marionnaud parfumérii. Tento lak s obsahom 6ml môžete zakúpiť v cene 4,90  čo si myslí, že je primeraná cena kvalite laku. Informácie o objeme a zložení laku nájdete na samotnom vrchnáku kde sa nachádza odlepovacia nálepka (dúfam, že chápete akú myslím :D). Ako aj na rúži o ktorom som vám už písala, tak aj na tomto laku je značka spoločnosti.

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
K mojej maličkosti sa dostal odtieň 44- Follement citronnade- čo je ako som som už písala v úvode krásna svieža letná žltá farba (fúha toľko prívlastkov som mu teraz dala, že až :) ) Má trošku širší a plochý štetec, s ktorým sa pracuje celkom dobre. Prekvapilo ma jeho krytie, postačujú 2 vrstvy bez akéhokoľvek podkladového alebo bieleho laku.

Má však  aj malinku chybičku a tou je schnutie :/. Strašne dlho schne. Pre mňa to je nevýhoda, pretože neviem prečo, ale vždy keď si nalakujem nechty tak mi niečo napadne čo musím v tej chvíli spraviť, aby som na to nezabudla, a potom to dopadne tak, že musím si nechty odlakovať a lakovať nanovo :/ Stalo sa mi to aj pri tomto krásavci :/

A čo výdrž? Tak na nechtoch vydrží približne 7 dní, čo je podľa mňa perfektná výdrž, pretože pri obyčajných drogerkových lakoch je tá výdrž o niečo menšia.

Záver:
Výhody: krytie, výdrž, nie je potrebný podkladový lak, cena
Nevýhody: jedinou nevýhodou je to, že dlho schne


Katka

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.