Gélová farba

7/16/2014 Unknown 2 Comments

Ahojte,
dnes vám prinášam recenziu na produkt na pery. Sama som z tohto produktu bola prekvapená, pretože je neskutočný :) Jedná sa o gélovú farbu na pery. Počuli ste už o niečom takom?

Takúto gélovú farbu na pery ponúka spoločnosť Essence. Mne to pripadá ako tekutý rúž na pery, pretože keď zaschne tak to vyzerá ako by ste mali na perách rúž.
A ako vyzerá produkt o ktorom píšem? Takto:

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa o tomto produkte dočítate na oficiálnej stránke spoločnosti?
"Pery ako zo želatíny! vynovené zloženie na vodnej báze dodá perám jemný odtieň na celé hodiny. špeciálne tvarovaný aplikátor zaručuje ľahkú a presnú aplikáciu. Výrazné, dlhotrvácne odtiene pritiahnu pozornosť na tvoje pery!"
Foto archív autorky. Práva vyhradené!


Na výber si môžete vybrať myslím, že z dvoch farieb no niesom si istá. Ja mám odtieň 02 DEEP RED. Obsah tohto balenia je 5 ml a doporúčaná maximálna cena 2,19 €. Ako píše výrobca tak ma tvarovaný aplikátor, ktorý zaručuje ľahkú a presnú aplikáciu a to je aj pravda, pretože sa s ním pracuje celkom ľahko a dokážete ním si pekne spraviť aj kraje pier. 

Takto vyzerá pri umelom svetle.
Pri umelom svetle
Takto vyzerá pri dennom svetle.
Je super v tom, že po nanesení na pery zaschne a vyzerá ako rúž, super na ňom je to, že sa neotláča a to som testovala pri pití vody z pohára a na pohári neostal žiaden otlačok. Ak chcete aby farba vašich pier bola intenzívnejšia je potrebné naniesť na pery viackrát. Ja si stále dávam dve vrstvy- celkom mi to stačí :) A výdrž tejto farby je tiež úžasná, pretože aj po 3-4 hodinách máte pery krásne zafarbené, čo je paráda a navyše ešte aj na konci celého dňa máte jemne sfarbené pery. A má ešte jednú výhodou a tou je, že keď fúka vietor a máte rozpustené vlasy, tak sa vám na pery neprichytia ako pri lesku na pery :)

Za mňa ma určite palec hore aj za kvalitu, originálnosť výrobku, výdrž, cenu. 

A čo vy, skúšali ste už niečo také?


Katka



2 komentáre:

  1. Moc pěkné :) nechceš se navzájem sledovat? :) Pokud ano, napiš mi do komentáře :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucie Petrová- Ďakujem :D Písala som Ti mail, asi Ti neprišiel :/ písala som Ti, že som za vzájomné zdieľanie :D

    OdpovedaťOdstrániť

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.