Essence- Sun club

7/24/2014 Unknown 0 Comments

Ahojte kočeny,

dnes mám pre vás pripravenú ďalšiu recenziu. Tento krát sa jedná o drogérkový produkt od firmy Essence.
Chcem vám povedať niečo o produkte z radu SUN CLUB. Asi už tušíte o čom to bude :D a ak tipujete rozjasňovač all- in- one bronzing tak tipujete správne :P

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Čo sa o tomto produkte môžete dozvedieť na oficiálnych stránkach výrobcu?
" Leto po celý rok! jeden za všetky: ako bronzer a rozjasňovač v jednom produkte, dokáže na tvojej tvári a dekolte vytvoriť tak nádherný žiarivý efekt, ako aj jemne opálený vzhľad – záleží na tebe, ako sa rozhodneš. Môže byť použitý dokonca i ako očný tieň! Je dokonale zladený, aby vyhovoval  tónu každej pleti blondínok a brunetiek.Jemné púdrové zloženie s 3D povrchom zaručuje sviežu letnú pleť, dokonca i na jeseň a v zime"

Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Tento bronzer je ponúkaný v dvoch odtieňoch. Ku mne si dostal cestu ten svetlejší a to konkrétne odtieň 01 SUN LIGHT. Ja ho skôr využívam ako očné tiene, pretože priznám sa vám, bohužiaľ nie som vlastníkom štetca na bronzer, mám len kabuki štetec taktiež od Essence, ale s týmto sa nedá veľmi dobre nanášať :/ Avšak práve včera som si objednala sadu štetcov na skúšku (z ebay-u :) ) tak uvidím aké budú. Potom sa budem snažiť zachytiť vám tento bronzer aj na tvári :D

Teraz vám zatiaľ ukážem ako vyzerá na ruke :
Foto archív autorky. Práva vyhradené!

A čo na očiach? Ja ho úplne zbožňujem, pretože neviem či je to aj u iných bronzerov, ale tento neskutočne krásne vonia. Mne vonia za kokosom a keď si ho dám na oči tak je to úžasný pocit keď vám na tvári tak krásne niečo vonia :D
Foto archív autorky. Práva vyhradené!
Nie sú to veľmi dobré fotky, ale nepodarilo sa mi zachytiť krásny lesk tohto broznzeru, pretože je úplne svetlučký, ale aspoň trošku na očiach ho môžete vidieť. A podľa mňa stojí za kúpu aj keď ho nebudete používať ako bronzer, ale ako tiene na oči tak ako ja :D 

Záver:
Výhody: vôňa, multifunkčnosť, výdrž, pigmentácia
Nevýhody: tie som zatiaľ nepostrehla :)



Katka

0 komentárov:

Budem veľmi rada, ak po sebe necháte stopu v podobe komentára.